Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har sedan vecka 13 haft känning av fogarna och nu i vecka 18 börjar det bli urdjävligt. Någon som testat bälte? funkade det och...
2
Svar
20
· Visningar
4 636
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Jag diskuterade en sak med en kompis igår, ingen av oss har erfarenhet så jag tänkte be er föräldrar dela med er.... Jag känner att...
2
Svar
30
· Visningar
2 600
Senast: Sony
·
Övr. Barn Hej jag vill inbjuda till en debatt om moppar , det tar 10 min att få en modern moppe att gå 80 .120 är inga fantasier .13-15 åringar...
2
Svar
30
· Visningar
3 663
Senast: Sony
·
Övr. Barn Är det någon som har gjort det? Jag är jättesugen på att göra det, kanske runt v35 eller så men har inte lyckats hitta någon som kan ge...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 855
Senast: mino
·
A
Övr. Barn Fick en liten Ina 15 juni :love:, så hon är ganska exakt 6 veckor nu. I tisdags tittade det upp en liten tand i underkäken på henne...
Svar
3
· Visningar
4 620
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Har din bebis i magen någon speciell tid på dygnet som h*n sätter igång extra mycket? Skulle kunna tro att "förfesten" startar här...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag o sambon har snart tänkt skaffa barn, har ett år kvar i skolan o tänkte vara gravid under tiden så bäbisen kommer efter jag tagit...
Svar
13
· Visningar
28 386
Senast: chrysler
·
P
Övr. Barn Min lilla dotter på fyra år har ju väldigt mkt frågor just nu:) Allt de här me hur bebisarna kommer ut vet hon...Men så idag kom den...
Svar
10
· Visningar
1 477
Senast: Atoxa
·
C
Övr. Barn Är det någon mer än jag som blir irriterad på att babykläder ofta är väldigt opraktiska?:crazy: Nästan alla tröjor/jackor jag fått till...
2
Svar
27
· Visningar
3 071
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Det har knytit sig i hela magen, gör skitont när jag rör mig överhuvudtaget. Känns som jag tappar andan. Vi tog upp fisknät igår morse...
Svar
12
· Visningar
1 157
Senast: ika77
·
Övr. Barn Hej! Kan ni berätta hur det var när ni var gravida och jobbade, eller fick ledigt från jobbet? Det är ju många som mår så illa...
2
Svar
22
· Visningar
2 160
Senast: Roheryn
·
A
Övr. Barn Har en lite underlig fråga.. Jag och sambon har planer för att börja i bebisverkstaden :bump: men jag har börjat oroa mig för min...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 942
Senast: Isis
·
Övr. Barn Man inser trösterikt nog att man inte är ensam barnlös senior när man läser tråden. Nu till min fråga: Hur gammal tycker ni att...
Svar
16
· Visningar
1 235
Senast: Grim
·
Övr. Barn Nån gång innan sommaren tar slut? Förslag?
Svar
18
· Visningar
1 002
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Skulle du kvinna som man kunna acceptera att din partner inte vill ha barn även om du verkligen inte vill ngt annat än att ha barn...
2
Svar
24
· Visningar
2 312
Senast: kråkan
·
B
Övr. Barn Aaaaaaaaaaaaaa :mad:!! Jag blir tokig av detta väntande, och lite orolig också. Imorgon har jag gått över tiden med två veckor...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 648
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Hejsan! Jag undrar om det finns bilder här på gravidmagar hos kvinnor som redan innan graviditeten va kraftiga? Alltså, jag tycker...
Svar
6
· Visningar
6 082
Senast: Elemmírë
·
N
Övr. Barn Igår fick Nova, snart 4 veckor rida för första gången i sitt liv. Både Naggur och Nova var väldigt roade av mitt påhitt=)...
2
Svar
21
· Visningar
2 134
Övr. Barn Viktor är ett år och sover mycket för sin ålder, 11-12 timmar på natten och mellan 3-5 timmar på dagen, alltså 17 timmar per dygn i...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Mammadutt
·
F
Övr. Barn Finns det någon här som fått barn o upplevt förlossningen som så hemsk att ni kännt att det här gör jag ALDRIG om? Jag har en dotter på...
2
Svar
33
· Visningar
2 426
Senast: maiagull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp