Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Övr. Barn Hej alla bukisar! Ni brukar vara fulla av goda råd. Min son, 11 månader gammal har börjat sova middag länge. 2-2,5 timmar på lunch...
Svar
10
· Visningar
4 159
Senast: Fnyfniken
·
Y
Övr. Barn Någon som har erfarenheter av igångsättning med andra barnet? Hur såg era förlopp ut, var ni mogna/omogna när ni startade osv? Alla...
Svar
5
· Visningar
1 870
Senast: Yahoo
·
M
Övr. Barn är det vanligt att mensen uteblir när man tar dom??
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Clintan
·
Övr. Barn :mad:Fick hem lappar från dagis häromdagen, dom ska slå ihop och greja så istället för två avdelningar med 1-3 åringar och två...
Svar
12
· Visningar
1 560
Senast: Idasagare
·
Övr. Barn Jo ni läste rätt :cry: De har barn sen tidigare förhållande, 2 var. Detta var deras 1a gemensamma och hon hade inte känt någon...
2
Svar
32
· Visningar
2 593
Senast: jerseyko
·
U
Övr. Barn Vår dotter har börjat med ett dumt beteende att slå till andra barn. Det händer speciellt när de vill ha samma leksaker. Först går hon...
Svar
8
· Visningar
2 246
Senast: ulda
·
Övr. Barn Det pratas ju mycket om barnfetma nu för tiden, samtidigt får man höra att barnen själva ska bestämma hur mycket de ska äta. Vid vilken...
2
Svar
23
· Visningar
1 985
Senast: mino
·
Övr. Barn Var på en fest i fredags, ett 25års kalas. Det var lugnt till en början och det var bara folk jag kände igen, allt eftersom började det...
2
Svar
23
· Visningar
2 193
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Melissa våran äldsta dotter som är 4år fick i fredags vattenkoppor.:( Första dagen och natten gick bra, men nu mår hon jättedåligt...
Svar
14
· Visningar
5 980
Senast: Nidorina
·
Övr. Barn Tror faktiskt det. Fick ingen mens alls förra månaden, blir illamående för ingenting:confused:, tom åksjuk vilket jag aldrig blir...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: toughcookie
·
T
Övr. Barn Nu börjar min pojke få sina tänder. Han är jätte grinig och är förkyld samt febrig samtidigt. Någon som har tips om hur man lindrar...
Svar
10
· Visningar
2 251
Senast: Cocos
·
A
Övr. Barn Är gravid, första gången, i 8:e veckan och har inte alls fått några moderskänslor eller nåt. (ska man inte få det av hormonerna?) Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 298
Senast: twinstar
·
Svar
83
· Visningar
6 325
·
A
Övr. Barn Jag har en 4,5 åring som inte har någon respekt för något. Hon bodde hos sin pappa tills hon var 2 år och har sedan dess bott hos mig...
2
Svar
27
· Visningar
3 903
T
Övr. Barn Flera kvällar på rad nu har min 6 månaders son inyte velat somna,,, Jag har då gett han vatten, nappen vänt på han osv... Jag har tom...
Svar
14
· Visningar
1 896
Senast: The Great White Shark
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart :eek: Om h*n är så vild nu, och aldrig sover, hur ska det gå sen när h*n väl är född? Sambon åkte iväg igår och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: aldente
·
Övr. Barn Om ni fick välja fritt och använda er fantasi. Hur och av vem hade ni då velat att era barn skulle bli passade när ni...
Svar
15
· Visningar
1 482
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Barn Hörde häromdagen att killar skulle ha det jobbigare än tjejer när tänderna skall bryta igenom. Någon som vet om det ligger sanning i...
Svar
12
· Visningar
1 040
·
O
Övr. Barn Idag fick man sig en riktigt skräckupplevelse... Vi var ute hos bekanta och barnen lekte, min tös på dryga 3 år stod och kittlades med...
Svar
7
· Visningar
3 775
Senast: oskis
·
Övr. Barn Jag vill ha en bebis!! :D Men ändå inte :crazy: Jag är för det första ganska rädd för själva graviditeten.. att ha en levande...
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama