Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har jätte ont i magen, den är inte hård men värker som bara den. Jag är alldeles illamående för att jag har så ont, och det har...
Svar
19
· Visningar
1 472
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Utan minsta tvekan drar sonen ut köksstolen. Med oroande lätthet klättrar han upp på den, ställer sig med händerna på köksbordet och...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Måste börja fundera på detta med föräldrapenning :crazy:. Hur länge var ni hemma med era bebisar? Hur tidigt kan egentligen ett barn...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Tokmaja
·
B
Övr. Barn Fadder eller gudmor, det är väll samma sak, antar jag? Vi tänkte min lillebror (18år) som fadder åt bebisen och har även funderat på...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Blixtra
·
H
Övr. Barn :crazy:Finns det ngn som kan hjälpa mig och förklara hur man räknar ut hur länge man man har varit gravid efter sista mensen? Vilken...
2
Svar
21
· Visningar
3 807
Senast: twinstar
·
Övr. Barn De flesta föräldrar jag träffar/träffat på följer sitt schema och ringer om de blir försenade, men jag har även varit med om att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 998
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Tänkte höra ifall nån av er vet nån bra barnmorska här i Linköping. Skulle behöva göra en undersökning. Tackar så hemskt mycket på förhand.
Svar
3
· Visningar
1 802
Senast: Carand
·
Övr. Barn Vad tycker ni? Ska en 3-åring få ha egen TV i sitt rum? Själv tycker jag att det är helt befängt, men det kanske är en vanlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 667
Senast: Baka_kun
·
Övr. Barn Jaha, ni förstår säkert vad ämnet är när ni läst rubriken. I den andra tråden diskuterades mammors ålder. Men hur är det med...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 061
Senast: Baka_kun
·
S
Övr. Barn Detta är jättesvårt att svara på, men jag skulle vilja ha era personliga reflektioner på följande senario: Ett gift par har två barn...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Sevlan
·
A
Övr. Barn Vad äter ni som väntar barn för tillskott? Enbart ren folsyra eller tar ni något annat?? Jag har funderat på att börja äta...
Svar
15
· Visningar
7 208
Senast: Druvan
·
Övr. Barn .. el. vad nu tv-programmet hette. Är det någon som sett det? Såg på ett avsnitt häromdagen (tror det gick på 5:an.) Blev lite...
Svar
10
· Visningar
1 012
Övr. Barn Jag vill verkligen inte låta som en pessimist men det finns väl risk för att jag gör det ändå.Ta ändå den här tråden med lite humor...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 404
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Ja jag ville bara meddela alla som skrivit i mina tidigare trådar om lilla älskade Thyra~ängel som kallades tillbaka dit upp efter bara...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Om det är någon som undrat så fick vi en son 14 juli. Han är helt fantastisk snäll och han sover, äter och skiter som han ska. Han var...
2
Svar
22
· Visningar
1 917
Senast: Gumman
·
Övr. Barn :crazy: Jag äter minipiller sen i höstas och har inte haft mens på hela tiden. Något som min barnmorska sa var normalt. Nu har jag haft...
Svar
11
· Visningar
2 158
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Hejsan! Jag har alltid sagt att jag inte vill ha barn pga av förlossningen:eek: och jag ska helt ärligt säga att jag är fruktansvärt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 371
Senast: Nussikan
·
B
Övr. Barn Ja, ni som läste min övertidstråd och peppade mig- TACK :love:, dagen efter kom det igång helt av sig självt :banana:! Som sagt jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 617
Senast: Timsetim
·
H
Övr. Barn Om man betalar underhåll ska man aldrig behöva betala något mer för barnet då? Det jag tänker på är t.ex extra pengar till semester...
2 3
Svar
45
· Visningar
19 998
Senast: Houdinie
·
Övr. Barn Nu startar jag en lite gnällig tråd, är trött på att inte kunna sova på nätterna. Har idag 1 vecka kvar till BF och har sensaste...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: LitenIsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp