Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad rekomenderas att göra med två barn, över ett par dagar? Har funderat på Leksand sommarland och ev. åka över till Finland och besöka...
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: Ryver
·
Övr. Barn http://www.gt.se/nyheter/1.793256/tvingas-lamna-ifran-sig-barnen Borde det inte vara tvärtom? Borde inte den som är självmordsbenägen...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Gabbi
·
Övr. Barn http://www.expressen.se/kronikorer/Janouch/1.776443/mitt-krav-alkoholfria-dagis Denna krönika väckte funderingar hos mig. Vad säger...
2
Svar
27
· Visningar
2 603
Senast: amalia
·
Övr. Barn Om man får någon fästingburen sjukdom hur påverkar det fostret/barnet i magen?
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: johannea
·
T
Övr. Barn Va på badstranden en dag här i veckan, trevligt, men jag låg och kikade på alla barn. Va även på friidrott igår med sonen och...
2
Svar
38
· Visningar
2 779
Senast: Basilika
·
P
Övr. Barn Min kropp lever sitt eget liv nu... Det har den gjort i 1.5 vecka. Jag slutade med mina p-piller för ca 3.5 månader sedan då vi vill ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 950
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn Som påminner om: Zacharias? Kan ni komma på några? I mitt huvud står det still i...
Svar
14
· Visningar
1 215
Övr. Barn Idag ar jag 16+0 och tvillingarna verkar ma bra darinne i magen, har kant som sma fjarilar som fladdrar de senaste tre dagarna, en eller...
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Timsetim
·
K
  • Låst
Övr. Barn Spontana presenter till vänner och bekanta som fått barn är lätt, men nu ska jag på dop och har inte den blekaste. Någon som har förslag...
Svar
17
· Visningar
4 066
Senast: Kimz0r
·
Övr. Barn Jag och min sambo är hedningar. Alltså vi är inte religiösa och min sambo är varken döpte eller konfirmerad, jag är döpt men inte...
Svar
8
· Visningar
2 093
Senast: Camilla_H
·
Övr. Barn Har varit "bortskämd" under förra graviditeten och under början av denna graviditet med att inte ha just några graviditetsrelaterade...
2
Svar
30
· Visningar
7 423
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Funkar det? Nån här som är arbetslös utan nån vidare utbildning som har barn? Känner ni att det är jobbigt att inte ha jobb? Hur ser det...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Helt genialt!:idea: Det ska vara ett barn för att komma med sådana träffsäkra ord. Vet ni vad "släckögon" är?
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 218
Senast: LSandro
·
Övr. Barn Var på inskrivning idag hos Bm. Det som jag blev förvånad över var att hon varken gjorde gynundersökning eller gravtest... Trodde...
2
Svar
31
· Visningar
3 082
Senast: Bollen
·
C
Övr. Barn Vet inte om det finns ngn annan tråd med detta , men jag undrar hur gamla era barn var när de döptes?vissa verkar döpta tidigt & andra...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Gissa om jag vart överlycklig när jag kom hem från semesten, letar reda på brevet med beslutet från försäkringskassan och hittar att de...
2
Svar
36
· Visningar
1 978
Senast: milles mamma
·
Övr. Barn Hur GÖR man? Jag vet ingenting?! Går man in på försäkringskassan och får blanketter, eller vad? Krävs några intyg...
Svar
13
· Visningar
4 499
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur funkar det för er? Vår lägenhet är en fin 2:a på 65 kvm. Hallen är långsmal, matplatsen i köket är 9 kvm skulle jag tro, sedan...
2
Svar
26
· Visningar
3 528
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Min dotter äter detta och ammas delvis. en sak jag har märkt är att hon bajsar ofta av det. Nästan vid varje blöjbyte ca 5-7ggr per...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: stranger
·
Övr. Barn Hur lång tid tog det för er ifrån när ni slutat med p-piller att bli gravida?
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp