Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Övr. Barn Hej! När är det mest troligt att bli med barn?? Vi har haft oskyddad sex i snart 2 månader men det händer inget:(...men jag tror...
Svar
18
· Visningar
1 776
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Dottern har ett par alldeles underbara rainboots, blommiga med låga skaft och resår i sidorna. I stl 20/21. Inköpta på rea på Lindex i...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: squirlett
·
Övr. Barn På Lind*x har kommit in nu! Tänkte bara tipsa er andra om det!
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: Jane_Done
·
Övr. Barn ...ska ju inte vara farligt för bebisen, men när bebisen har fixerat sig, eller ligger med huvudet väldigt långt ner då? Kan det...
Svar
5
· Visningar
3 199
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Har införskaffats idag. SKa testas samma dag man beräknas ha mens eller 19 dgr efter man haft sex senast (oskyddat då). Eftersom jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 202
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Den 7 Augusti efter 42 timmar med värkar bestämde hon sig äntligen för att det var dags att titta ut. Välkommen våran Elivia!
2
Svar
29
· Visningar
2 016
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Hej alla smarta bukare! jag har ett för mig stort problem!!!!:confused: jag vill inte bli mamma just nu, men skulle jag bli gravid...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn Idag köpte vi våra första bäbissaker! Fem bodies på Lindex. Två med robotar på, en brun/svart och en grå/svart. Två med ugglor...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 870
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Blivit bjuden på en resa till Mallorca i september. :) Vad ska man tänka på när man reser med en bebis? Han blir 4 månader då vi åker.
Svar
19
· Visningar
3 683
Senast: ulda
·
Övr. Barn Min nyblivna 6-åring har precis gått över från dagis (20-30 timmar/v) till förskoleklassen som när skolan börjar är schemalagd 8-11...
2
Svar
30
· Visningar
6 735
Senast: pewa
·
K
Övr. Barn Jag är gravid med ettan och känner att allt är nytt och blir orolig helatiden. Är väl inget konstigt med det. Men så till min fråga. Är...
2
Svar
21
· Visningar
5 385
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur många ultraljud gör man vanligtvis under en graviditet ? Jag tycker jag fått urdålig information om allting. Det mesta har jag tagit...
2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Dinosaur
·
Övr. Barn Hur många timmar får man ha på dagis.? Är det samma pris om jag har 38 eller 45 !?
2
Svar
34
· Visningar
3 084
Senast: Ammon
·
Övr. Barn Vi var på studiebesök hos barnens dagmamma idag! Jag fick en jättebra känsla av både henne och omgivningen! Åh, så skönt det var! :)...
Svar
15
· Visningar
1 301
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Är det "ärftligt"? Jag tex vägde 4360g o var 53 cm lång. Betyder det att jag kommer att få stora barn eller finns det inget samband...
2
Svar
32
· Visningar
4 187
Senast: milly
·
Övr. Barn Hur gamla var era barn när de slutade på fritids? Hur löste ni det efter skolan och på loven? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
3 338
Senast: Basilika
·
Övr. Barn På fredag ska jag göra både Nupp (nackuppklarningstest) och Kub (kombinerad ultraljudsundersökning och biokemi) test. Kalaset kostar...
2
Svar
20
· Visningar
15 209
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag var på MVC idag, skulle egentligen träffat en läkare men när jag kom dit visade det sig att denne inte var där. Så istället fick jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 599
Senast: Ponnymorsan
·
Övr. Barn Min kompis har precis fått sin son och jag o en kompis ska besöka henne o Liam snart, vi vill ju inte komma tomgänta så vi tänkte köpa...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: mino
·
Övr. Barn Har ni döpt era barn? Varför/varför inte? Jag och sambon tycker inte det är någon mening med att döpa vår son eller dotter. Vi är...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 365
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp