Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Övr. Barn NI som har barn runt 5.. är de trotsiga?? Sonen är HEMSK för att vara ärlig. Man försöker säga något till honom och han bara hör inte...
Svar
12
· Visningar
4 486
Senast: plums
·
Övr. Barn Nästa månad ska våran son bli opererad.. Jag har redan börjat fundera på hur det ska gå. Själva operationen går säkert bra jag är mest...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: hillevie
·
S
Övr. Barn Nån som har erfarenhet av det??:confused: Jason har nu vuxit ur sin babystol och det är dags för en storleken större stol. Var först...
Svar
8
· Visningar
2 567
Senast: squirlett
·
Övr. Barn eller något annat ?? Våran 3 åriga dotter är på väg till sjukhus nu . troligtvis har hon en allerisk reaktion på nått ! men vad ...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: zilla
·
F
Övr. Barn Jag brukar inte hänga här, så hej alla! Jag har en grabb, han fyller 19 snart, och jag har ett jätteproblem med honom. Han är lat...
2
Svar
21
· Visningar
2 151
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Jag har de senaste 4-5 dagarna drabbats av klåda på framförallt tårna men även nu hälarna och fingrarna. Det blir värre och värre för...
Svar
4
· Visningar
5 633
Senast: Camilla_H
·
Övr. Barn Finns det någon som har erfarenhet av det. Vi har nyss fått en eventuell diagnos ställd på våran son som är 2år. Och läkarna misstänker...
Svar
5
· Visningar
2 055
Senast: anna_panna
·
Övr. Barn Morkbla, morkbla med gra rand, gra/svart eller beige/svart? Vilket ar mest praktiskt och vilket ar snyggast? Vagnen i fraga ar en...
Svar
5
· Visningar
1 122
Övr. Barn jag är bjuden på 3-årskalas nu till helgen. Givetvis så ska jag ta med en liten present till födelsedagsbarnet. Men, jag har inge...
Svar
4
· Visningar
2 972
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Min äldsta dotter har tjatat till och från under ca 1års tid om att hon vill ha hål i öronen(alltså från ca 3års ålder:eek:) Jag har...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 620
Senast: LLaika
·
S
Övr. Barn Efter som jag är ringrostig när det gäller barn och hade tänkt att starta produktionen igen så har jag en fråga till er allvetande...
Svar
3
· Visningar
3 065
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Barn Dottern har varit sjuk i över en en vecka. Jag börjar bli riktigt orolig. Hon har feber och huvudvärk till och från, ibland är hon helt...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Blå Bergen
·
Övr. Barn och det känns jättejobbigt. Jag behöver pepp. Det är ett litet dagis, jag känner personalen sen tidigare och vi har vart dit på...
Svar
12
· Visningar
880
Senast: maiagull
·
V
Övr. Barn Är det fler här som har erfarenhet av det? Dvs mamman bildar antikroppar mot barnetsblod vilket kan leda till missfall, blodbrist hos...
Svar
6
· Visningar
5 472
Senast: valborg
·
Övr. Barn Ja, en del av er kanske minns mina gamla trådar om vår dbv. Det hann bli bättre men sedan blev hon sjuk och hennes kollega fick ta alla...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Våran son på 11 år svimmade idag. Han hade ett litet,litet skärsår på fingret. Han är annars mycket tålig med hög smärtgräns. Det blödde...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: Welsh
·
Övr. Barn två frågor... 1) om man blir gravid, mår man illa från "dag 1"? 2) mår man illa konstant? alltså inte bara på morgonen? går det...
Svar
13
· Visningar
4 618
Senast: boccia
·
Övr. Barn Eftersom det inte är helt ovanligt att må illa, speciellt i början av graviditeten är jag nyfiken på hur det fungerar för er med...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Emro
·
J
Övr. Barn Undrar om det påverkar fostret om man flyger. Någon med erfarenhet & råd, vill ju absolut inte att det ska hända något. Då låter jag...
Svar
11
· Visningar
3 315
Senast: Jaulgreis
·
H
Övr. Barn Efter att ha funderat länge och väl beställde vi igår en barnvagn från Tyskland via internet. Avgörande var förstås priset som blev...
Svar
16
· Visningar
3 059
Senast: Lupino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp