En vecka redan

Sv: En vecka redan

Först, stort tack alla för alla gratulationer.
Han är verkligen helt underbar (och vaddå jag partisk :angel:)

Grattis Grim & familj !

Visst är det underbart med ett BB där det på noll sekunder alltid finns narkos- och gynläkare :bow:

Men du kunde ju hört av dig innan ni smet så jag fick en ursäkt att snusa på liten bebis :cool:
Ja underbart är ordet. Vi kände oss trygga, väl omhändertagna och välinformerade hela tiden. Dom frågorna som snurrar i huvudet nu finns där för att jag aldrig ställde dom.

Kunde jag ju :o jag har lite problem med att "störa" folk. Behöver nog jobba med det kanske.

Personalen på BB "tjatade" på mig hela tiden om att jag skulle ringa om det var något. Dom kom fram till att jag gärna skötte mig själv.
Men jag ringde faktiskt när jag hade fällt upp grindarna på sängen och inte kom ut på natten :rofl:
 
Sv: En vecka redan

Jättegrattis till er söta kille!

Min son hade ju också en sån tuff start i livet, och liksom Mattias klarade han sig jättebra i återhämtningen ganska direkt så det var inga men kvar när vi åkte hem.

Lycka till med honom nu!
 

Liknande trådar

Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 316
Senast: Tramptass
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 564
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
3 022
Senast: via
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp