Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Övr. Barn Jag skriver anonymt då detta är för mycket tabu för att orka ta upp under mitt riktiga användarnamn. Jag fick en son för ett tag sedan...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 736
Senast: jaca
·
Övr. Barn Min systerson, snart sju månader gammal :love: Han fick provsmaka en pytte, pytteliten bit hallon. Såg inte ut att vara så gott :D...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Agapi
·
N
Övr. Barn Eftersom det finns en viktminskning/peppningstråd å de blir så jobbigt å leta recept bland alla andra inlägg så kanske vi kan skriva bra...
Svar
6
· Visningar
1 611
C
Övr. Barn Vet inte riktigt var jag skulle placera detta men det handlade mest om barn iaf. Om man har enskild vårdnad & gifter sig med barnets...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Görel
·
B
Övr. Barn Har lagt MÅNADER på att förbereda min pojke på att börja fyran (han har diagnoser och den övergången är en STOR sak)... allt har gått...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Borboleta
·
E
Övr. Barn Hej! Jag såg en länk till en gravid-sida här på Buke för några veckor sedan. Men nu när jag är här så kan jag bara inte hitta dit. Var...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Empa80
·
F
Övr. Barn Hej, skulle gärna höra era erfarenheter av trehjulingar. Funderar på en teutonia trehjuling för den kan man som sittvagn köra både...
Svar
17
· Visningar
4 559
Övr. Barn Hej alla! har funderat på en sak en längre tid och undrar vi ni tror/vet om tecken på att förlossningen är nära?:angel: Jag tänker på...
2
Svar
21
· Visningar
17 164
Senast: doglover
·
M
Övr. Barn vad var det första ordet erat barn sa?? min son sa mamma,när han var ca 5-6mån.
Svar
15
· Visningar
1 380
Senast: Vilya
·
M
Övr. Barn jag har en underbar son på 7mån,och börjar känna ett litet sug på ett syskon ,men problemet är att jag tänker inte skaffa flera barn om...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 973
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Nu är han här! Det blev en liten kille! BF var 7/9 men i måndags natt efter ett toalettbesök mellan halv tre- tretiden gick vattnet :o...
2
Svar
39
· Visningar
2 468
Senast: yodi
·
W
Övr. Barn Är det någon mer som bor på landet utan körkort? Jag har väl alltid tyckt det har varit lite tråkigt att inte ha körkort och varit på...
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: Atoxa
·
Övr. Barn Sitter och kollar in en massa bebiskläder på olika sidor på nätet :D Funderar dock på storlekarna, förstår att det skiljer nog en del...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 447
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Jag och min sambo væntar ju tilløkning nu i februari till våran familj som just nu består av oss två, och våra två hundar. :love: Som...
2
Svar
30
· Visningar
3 527
Senast: Gumman
·
P
Övr. Barn Hej alla!!! Nu har de hänt:) :) Har försökt bli gravid i sex mån nu o skulle haft min mens i lörd. O imorse gjorde ja ett test...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: petra73
·
N
Övr. Barn Graviditetstecken...??? Någon som varit gravid trots mens? Vad har ni haft för olika gravtecken? Har aldrig varit gravid men jobbar...
Svar
3
· Visningar
1 814
Senast: Curly
·
Övr. Barn Jag funderade på det här med vad man måste få i sig för ämnen när man är gravid, och jag tänker ju såklart på hästarna ;) Till dem måste...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Har hört att man skall ätafolsyra innan man blir med barn om man planerar sin graviditet (jo, annars kan det ju bli svårt...;) ) men hur...
Svar
9
· Visningar
1 909
Senast: Hugolina
·
Övr. Barn En av mina söner har en vän sedan några år tillbaka. Vännen är ett par år äldre och har ett rörigt förflutet och en del problematik runt...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: millus
·
  • Låst
Övr. Barn Kan inget om bebisar tack och lov, så jag vet inte vad man behöver eller förväntas ge till en sådan. Några tips? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: Hugolina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp