Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Övr. Barn Jag är i åttonde veckan och mår apa:( Visst det är värt det, tvekar inte en sekund på det. Men till saken hör nu att jag inte kan jobba...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Basilika
·
Övr. Barn :D idag är det exakt 3 veckor kvar till BF. 7 september är det tänkt. Och jag bara längtar. Inte till smärtan, men ni förstår nog...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Kolla in hur min mage helt plötsligt fått eget liv! En alien måntro :eek::D Vecka 32...
Svar
18
· Visningar
1 605
H
Övr. Barn jag stod ute och pratade med min ena son och hans tjej i ikväll (dom är drygt 17 år) då kom en kompis till dom (som jag inte sett förut)...
2
Svar
23
· Visningar
2 106
Senast: hillevie
·
K
Övr. Barn Den här tråden är antagligen helt poänglös att skriva, eftersom de som skulle behöva ta åt sig av den antagligen inte lyssnar. Men...
Svar
15
· Visningar
1 347
Övr. Barn Min 11 mån gamla son har varit lös i magen i 1 månad nu. Det började när hans andra omgång med tänder var på väg, och trots att dom 4...
Svar
16
· Visningar
3 526
Senast: Bebben
·
N
Övr. Barn När vi åkte hem från BB fick vi rådet att köpa hem bifidus eftersom ammningne inte funkade och Nova fick ersättning. i början vart hon...
Svar
17
· Visningar
5 227
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn När man har småbarn? Flyttade hit för en månad sen med f d sambon, men han stack efter en vecka.. å jag känner inte en människa här...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: Meibla
·
Övr. Barn Från vilken vecka kan man rädda för tidigt födda? Har två bekanta som fick sitt barn i fredags, beräknad till slutet av november! Men...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: _saga_
·
Övr. Barn Jag ær i v 16 nu och jag har fortfarande inte gått upp ett kg. Jag har gått ner 5 kg dæremot mot før vad jag vægde innan jag blev...
Svar
13
· Visningar
1 360
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Hittar ingen tråd, även om det säkert finns en. Min fråga, är det farligt för bebisen om jag solar solarium nu under graviditeten...
Svar
8
· Visningar
4 827
Senast: Gerbillus
·
N
Övr. Barn Bästa kompisens som fyller snart ett år. Men vad ska man köpa? Kläder vet jag att mamman vill ha, men sonen håller nog inte me=)...
Svar
10
· Visningar
1 746
Senast: ulda
·
N
Övr. Barn Tänkte starta den här tråden för länge sen. men de blidde aldrig av. sen tyckte jag att de gått så långt tid så jag sket i de. Så såg...
Svar
15
· Visningar
1 325
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Har så vansinnigt ont i kappmuskeln och skulle behöva en rejäl omgång massage. Men sambon jobbar inatt och det enda jag har hemma som...
Svar
6
· Visningar
11 163
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Hur kan man vara så omdömeslös att man lämnar ett barn ensam i bilen i 40 min i gassande solsken...
2
Svar
27
· Visningar
2 175
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag funderar en del på det här med ungdomars ekonomi, så jag tänkte göra en liten buke-undersökning. Hur mycket får era tonåringar per...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: mirona
·
Övr. Barn Ja, hon har säkert fel om det mesta när det gäller barnhantering. Fel om amning, fel om sovrutiner, fel om nappar osv. Men OM man kan...
Svar
18
· Visningar
1 620
Senast: Vaccan
·
Övr. Barn Jag skulle vilja starta en glad tråd bara för saken skull. Åren innan jag fick Viktor var jag (som några av er här inne kanske minns)...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Någon som har några bra huskurer eller tips på bra medel mot klåda?! Jag håller på att bli tokig... Är gravid och har drabbats av högt...
Svar
3
· Visningar
1 543
Senast: nevin
·
Övr. Barn Hur stor är chansen att man blir "beviljad" ett sådant? Jag känner en sådan stark ångest för att krysta ut fölet och skulle helst vilja...
Svar
16
· Visningar
1 491
Senast: TCJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp