Barn nr. 2....

Sv: Barn nr. 2....

Varga hette min fd hund ;)..Fast det stavades med G och inte J. Tycker stavningen med G är finare.
 
Sv: Barn nr. 2....

Min pojkvän vill att våran ska heta Plupp :eek::crazy:. Bara för hans största idol är det dära trollet med blått hår som heter Plupp :D

Bara för skojs skull kollade jag om någon verkligen hade detta namn. Jodå, 2 st i Sverige heter det !! En som tilltalsnamn och en som mellan namn :rofl:

Fast Plupp kommer den inte heta. Troligtvis Moa eller Noa. Han fick bestämma, för jag har idetorka, och dessa namn är helt godtagbara för mig.
 
Sv: Barn nr. 2....

haha Plupp=) de e ju rätt sött igentligen. fast de kanske passar bättre på en hund eller nått=)
 
Sv: Barn nr. 2....

Varga hette min fd hund ;)..Fast det stavades med G och inte J. Tycker stavningen med G är finare.

Ja jag tror faktiskt att jag håller med dig, det såg finare ut med ett G, hade inte tänkt på det. :)
Plupp var rätt kul med :p
Fast kanske inget man döper till så ofta.
 

Liknande trådar

Småbarn Mina barn (1, 2 och 4) ska få utklädningskläder i julklapp. Jag är lyckligt lottad med en sömmerska som svärmor, så jag kan mer eller...
Svar
9
· Visningar
1 945
Senast: majola
·
Gravid - 1år En namntråd till... Vad har era barn för andranamn och varför valde ni det/dem? Min dotter heter Mala Linnéa i andranamn. Mala...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 424
Senast: twinstar
·
  • Låst
Övr. Barn Åh det är så roligt med namn!!!:banana: Har du kommit på namn till ditt barn??? Jag har tänkt ut alla namn utom ena mellannamnet...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
15 861
Senast: _Yggdrasil_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp