Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag var på ett me and i party häromdagen. Mitt första av tre denna hösten! :angel: Urfin höstkollektion har de i år! :love: Vi var...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 678
Senast: Bellami4
·
Övr. Barn Kastar in en fråga åt en kompis. Vissa påstår att det skall vara gratis att ha barn med FH på dagis. Stämmer detta? Finns det någon här...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Cernika
·
A
Övr. Barn Den första tiden?? Dvs kände ni att ni var gravida tidigt?? Kan man känna att man är gravid redan första veckan?
Svar
8
· Visningar
1 037
Senast: vindvissla
·
H
Övr. Barn Okej alla, tänkte bara berätta att det blir en bukebebis till :) :bump:
2
Svar
24
· Visningar
1 961
Senast: husvallalantbruk
·
A
Övr. Barn Hur många föräldralediga mammor/pappor finns det här som bor i Västerort, Hässelby området? Jag har en liten Ina på 11 veckor som jag...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: redwine
·
T
Övr. Barn igår hade vi såå skönt i sängen..tills jag upptäcktre jag blödde lite...inte mkt lr så men jag ska ej ha mens ...slutade för en vecka...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: titto
·
Övr. Barn Idag gick jag in i vecka 40. 39 fullgågna veckor har gått. på fredag är det tänkt att bebis ska titta ut. det är så drygt att bara...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag vill inte infiltrera den andra tråden så jag gör en egen istället. Jag red fram till v 16, sen åkte min kompis på semester och...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Svärmor kom igår med en kul kommentar... att min son är så underviktig att han väger lika mkt som en 2-åring :crazy: (svärmor ät själv...
Svar
13
· Visningar
10 406
Senast: anhe
·
Övr. Barn Jag behöver andras synvinkel på detta. Har under eftermiddagen retat upp mig så på min vän. Min son ska döpas om en månad. En av...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 890
Senast: squirlett
·
W
Övr. Barn Min son har just drabbats av magsjuka :crazy: Vilken ni säkert tänker "so what" det får väl alla ungar titt som tätt, men till saken...
Svar
7
· Visningar
16 823
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn Snurpe bor ju lite... hrm... utanför stadsbygden. Nu börjar jag och lillkillen (3 månader) bli lite sugna på att bege oss till stora...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: snurpe
·
A
Övr. Barn kan man bara bli gravid vid ägglossning lr finns det möjlighet o bli det annars oxå... :confused: nån som vet>??
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Casper
·
Övr. Barn Era barn som är 5 år, äter de med kniv och gaffel eller delar ni maten och låter dem äta med bara gaffel? Om ni ser att era barn äter...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 802
Senast: Badger
·
Övr. Barn någon som vet var,hur,om det går att beställa tillbehör till äldre barnvagnar? eller om det finns nån bra sida med universaldelar? tex...
Svar
2
· Visningar
762
J
Övr. Barn Äntligen är det slut på väntan! Värkarna började vid 7:30 1/9, efter att ha kämpat imej lite frukost, ringt barnvakt, å packat barnas...
2
Svar
20
· Visningar
1 639
Senast: Linduzz
·
Övr. Barn Yngsta sonen har flyttat hemifrån (tillfälligt?) och jag känner saknad? En konstig känsla,(sorg?) samtidigt som det är härligt att ha...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: millus
·
M
Övr. Barn hur blir det ig? om man e arblös å har ett barn på ca 7mån har ansökt om dagis plats men ej har fått svar,å man får ett jobb??jur gör...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: milles mamma
·
Övr. Barn Har fått för mig att mer eller mindre "alla" ger sina små färdig "burkmat". Varför är det så? Varför har man inte tid (prioriterar?)...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 535
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Jaha så var det dax igen! Nåja, jag är inte anmäld, men pojkarnas släktingar vill ha umgänge med barnen och har då lämnat in en sån...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 766
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp