Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag vill ställa den här frågan på senior då det finns fler som är kunniga inom det juridiska här inne. Snälla Tifo.... En...
Svar
18
· Visningar
1 886
Senast: Görel
·
Övr. Barn Våran som har ju det. Sedan så har han även dysleksi. För fyra år sedan så testade vi Concerta (stavning)på han. Det fungerade inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 372
Senast: åke
·
C
Övr. Barn Ni som fått barn födda mellan 20 december och 15 januari, hur tror ni att ni kommer göra sen när barnet ska börja skolan? De som är...
2
Svar
22
· Visningar
3 124
Senast: Novanna
·
Övr. Barn Var i helg på Kolmården med mina brorsbarn och tog många bilder på dem när dom var med djuren. Har ni bilder på era barn tillsammans...
Svar
16
· Visningar
1 326
Senast: Gesska
·
T
Övr. Barn När har ni börjat gå till öppna förskolan? Än så länge är Harriet för liten förstås (8 veckor i morgon :D) men vid vilken ålder är det...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: loch
·
Övr. Barn Imorse fick vi åka in för en extra koll, då lillkillen inte varit så särskilt aktiv sedan i onsdags kväll. De har tagit CTGkurva (tror...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: nevin
·
T
Övr. Barn Ska ha kalas imorgon, eller inte jag, sonen -nybliven 5 åring- ska ha kalas för sina kompisar imorgon och jag funderar lite över hur...
Svar
1
· Visningar
3 178
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn :angel::o:eek: Magen har väl länge och ofta varit knäpp (läs gasig). Har inte brytt mig så mycket men nu påverkar det ju lilla sonen...
Svar
11
· Visningar
2 607
Senast: emma74
·
A
Övr. Barn Vill gärna visa lite bilder ifrån Wiggos dop i lördags den 25/8 i Knutby kyrka i Knutby. Hade kämpat som sjutton för att hinna...
Svar
12
· Visningar
1 261
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Haha jag har ju glömt att berätta om Iduns dop :rofl: Den 4 augusti hade vi dop i Mobackenskapell utanför Tidaholm. Vi hade tyvärr tur...
Svar
12
· Visningar
1 298
Senast: Spirit
·
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon har precis separerat, och vi har gemensam vårdnad om dottern. Jag väntar även ett barn till (är i v.13) och han vill att...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 632
Senast: ullo
·
V
Övr. Barn Jag har en korg som blivit över (vanlig fruktkorg) och min kompis som för några veckor sedan fick barn ska få den korgen med presenter i...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: Vaccan
·
Övr. Barn Här sitter man då, det kryper i kroppen, benen far omkring och lever ett eget liv pga av alla myrkrypningar, magen stökar, kroppen är...
Svar
16
· Visningar
1 058
Senast: nevin
·
C
Övr. Barn Min pojke blir ju 4 mån den 1 sep och börjar ju fundera på det här med smakisar. När började era bebisar med smakisar och vad gav ni...
2
Svar
26
· Visningar
2 792
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Utförsäljning på 07ornas modeller. En Brio Kombi för 4.995:- Som jag förstått med alla tillbehör :bow: (Ska åka in och kolla...
2
Svar
28
· Visningar
2 051
Senast: Clintan
·
A
Övr. Barn Hejhopp! Mina drömmar har besannats efter div hormonbehandlingar och längtan, jag är gravid!! :love: Jag är i vecka 21 idag och Bf...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 903
Senast: Stallkatten
·
Övr. Barn Vi följer väl trenden med doptrådar då :D Dock tror jag att bilderna från vår kamera är bland de med usel kvalite och aldrig någon som...
Svar
19
· Visningar
1 488
Övr. Barn Dom svarar inte på kliniken, och jag vill veta vad siffrorna betyder nu. Så här står det: Crown-rump lenght: 72,0 mm Nuchal...
2
Svar
22
· Visningar
31 538
Senast: valborg
·
Övr. Barn I vilken vecka var ni när ni gjorde första ultraljudet? Har hört man gör det alltifrån v 12 till v 18..?
2
Svar
20
· Visningar
1 561
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Ja jag satt och funderade lite på namn. Om jag nu skulle få några mer barn i framtiden så att säga;) Min dotter heter ju Idun Linnéa...
2
Svar
24
· Visningar
2 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp