Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn man är ju så snabb av sig....märkte att när jag tittade på den förstorade bilden av UL från v 18, att vår unge (som för övrigt...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: doglover
·
T
Övr. Barn min kompis påstår att hon fick nidationsblödning efter sexet för ca 4 veckor sen..kan det vara så:eek:jag tro ju mer det är ett blodkärl...
Svar
2
· Visningar
2 473
Senast: jerseyko
·
N
Övr. Barn Ni som har barn som är tummsugare, hur gär ni med vantar på vintern? Börjar ju snart bli dax för sånt... Min dotter började med...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: Naggur
·
Övr. Barn Denna fina bild lyckades jag ta på min solstråle Isac, 3 månader gammal. Brukar inte lägga upp så mycket bilder på honom här, men kände...
Svar
16
· Visningar
1 568
Övr. Barn Ja det är frågan jag ställde mig för en tid sedan då det verkade som om det kliade. Kliandet var dock koncentrerat till underlivet men...
Svar
12
· Visningar
1 642
Senast: Enya
·
Övr. Barn Efter många om och men har vi fått igång internet igen.. nu får ni se underverket Kevin...Från åldrarna 1 dag till 6 veckor....
Svar
4
· Visningar
787
Övr. Barn Och fått en första smygtitt på våran lilla tös. :love: Tala om en livlig liten rackare. :rofl: Barnmorskan skrattade och sa att här...
Svar
16
· Visningar
1 113
Övr. Barn Hej alla! har varit borta i 3 dagar eftersom vår lille son Jonathan bestämde sig för att komma till världen kl 16.23 to 6/9...
2
Svar
21
· Visningar
2 149
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Då min dotter blir väldigt lugn av musik och jag själv gillar att sjunga så brukar jag sjunga godnattvisor för henne då hon ska sova...
Svar
17
· Visningar
10 052
Övr. Barn Men jösses så många fina dikter det finns. Kan ni hjälpa mig välja ut två av de jag velar mellan? En ska Alvins gudmor läsa, och det...
Svar
4
· Visningar
5 853
Övr. Barn I förrgår så kände jag för första gången att bebis hickade där inne :D Tyckte först att det var några väldigt märkliga sparkar som...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: Björk
·
Övr. Barn Är det någon mer än jag som faktiskt INTE ska gå på en sådan ? När vi talade om för barnmorskan att vi faktiskt inte var intresserad av...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 212
Senast: Arabizar
·
T
Övr. Barn Sonen, nu drygt 9 månader är överallt - samtidigt *pust* Nu precis så kom han på att om han håller sig i något som tex soffan...
Svar
4
· Visningar
737
Övr. Barn Min son fyller 4 om några veckor och har varit torr på dagen ca ett år. På nätterna har han haft blöja men nu vill han inte det mer...
2
Svar
22
· Visningar
3 187
Senast: mumrikan
·
M
Övr. Barn Vad ska jag göra? Mitt barn (2 år) går på dagis. Hon har varit hemma hela sommaren och inte haft några problem alls, men efter två dagar...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 120
Senast: Bellami4
·
Övr. Barn Hur tänker ni när ni ska välja vinterkläder till era barn? Jag tycker det är jätte svårt:crazy:Har en dotter på 2år som går på dagis...
Svar
12
· Visningar
4 694
Övr. Barn Hur skulle ni reagera om 1-5-årsverksamheten införde "Lätta" bordsmargarin, lättmjölk och lättfil?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 073
Senast: Sar
·
Övr. Barn Hur mycket kläder köper ni till era barn ? Vad får det kosta ? Köper ni varje månad ? Får det vecko/månads peng ? Håller det på...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Pia
·
Övr. Barn framförallt i armar & ben. Är det någon mer än jag som drabbas av detta när ni blir trötta? I normala fall brukar jag få det om...
Svar
5
· Visningar
5 088
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag börjar bli riktigt trött på detta nu! Jag har sammandragningar allan, som börjar bli mer och mer ihållande.. Numera vaknar jag på...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp