Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Börjar vara dags att teckna en sån nu. Men efter att ha läst på olika föräkringsbolags hemsidor känner jag mig heeelt snurrig. Men...
2
Svar
22
· Visningar
3 462
Senast: Bellatrix
·
A
Övr. Barn Eller rättare sagt inte mens utan lite brunaktigt som man får i början eller slutet av mensen. Inte mkt utan ganska lite. Kan man...
Svar
2
· Visningar
1 568
Senast: Nibalda
·
Övr. Barn alltså, detta kan väl ändå inte stämma? Jisses.. *hoppas på att det är en skämtsida* länk
Svar
10
· Visningar
1 191
Senast: astronaut
·
Övr. Barn Tänkte skaffa mig en babyvakt. Ni som har, vad har ni för märke? Och framförallt vad tycker ni om den? Funkar den som den ska? Är det...
2
Svar
22
· Visningar
5 770
Senast: boccia
·
T
Övr. Barn o måste skriva av mig lite!!vill så gärna ha barn..den naturlioga klockan ha ringt sen april...o nu börja min sambo oxå längta mer än...
Svar
1
· Visningar
701
Övr. Barn Jag och min sambo planerar nu barn, eller snarare, har gjort det sedan nyår ungefär. Efter att mensen lurade mig genom att vara ett par...
Svar
13
· Visningar
11 301
Senast: Jegra
·
Övr. Barn Var hos bvc idag och vägde guldklimpen och dom är lite oroliga för hans vikt. Han är 61,5 lång och väger ca 5438 gr. Han är pigg...
2
Svar
32
· Visningar
13 408
Senast: Scorpan
·
Övr. Barn Jag har längtat så enormt mycket tills det är min tur, och gör det fortfarande längst in. Min sambo är redan en underbar pappa och en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 270
Senast: Pettsson
·
C
Övr. Barn På tisdag ska Hannes in och röntga sin höft. Han behandlades ju i 8 v med en von Rosen-skena och 1 v efter behandlingen tyckte ortopeden...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Som vanligt hade jag kameran med mej. Tyvärr var doktorn inte så intresserad av att ta reda på könet så det blev inget med det. Kanske...
Svar
3
· Visningar
781
Övr. Barn Visst man ska inte jämföra men det är ändå kul att se och höra hur andra jämnåriga beter sig, vad dom kan, hur stora/små dom är osv.
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Freddie
·
E
Övr. Barn Separerade för ca ett halvår sen. Har två barn på 3 resp 7 år. Om man träffar en ny, hur bär man då sig åt för att förklara för barnen...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: tgd
·
Övr. Barn Jag går imorog in i vecka 15 och valde att behålla barnet fast killen inte ville. Vi hade planerat att skaffa barn om några månader, men...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 162
Övr. Barn ja så fyller dottern 7 år om några v. hon ska ha ett maskerad-disco. jag undrar om det finns nån vänlig själ som kan ge tips till lite...
Svar
1
· Visningar
1 719
Senast: merman
·
Övr. Barn Hon skulle ju in för igångsättning, har det blitt nån bebis tro? Jag blir orolig när man inte hör av folk så där.
Svar
19
· Visningar
1 498
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn En knepig fråga - Måste någonting vara fel när man under en tid haft oskyddat sex och inte blivit gravid? Talade med en vän som...
2
Svar
20
· Visningar
5 319
V
Övr. Barn Nu får jag äntligen berätta.. Jag är GRAVID! :bump: Testade positivt den 28:e juni och har gått och stampat runt o velat berätta det...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 628
Övr. Barn Jahapp i förra veckan började tösen( snart 4år) på gymnastik för små barn. Eftersom hon kan vara lite blyg att lämna med andra så...
Svar
5
· Visningar
1 680
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/kvinna/article764596.ab
Svar
10
· Visningar
1 090
Senast: Mitzi
·
Övr. Barn http://www.youtube.com/watch?v=8scfqDrMZmM Nu tänker jag då speciellt på där han pratar om sin dotter och hur man behandlar sina...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp