Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?
Jag tycker du är stark och modig.
Behöll själv ett barn, med en dejt, var jättedprimerad, gick på medicin, min lillebror hade gått bort samma år, sen farfar, sedan en vän innom loppet av 3 månader, söp varje dag för att glömma, sen var jag gravid, slutade, dricka, slutade ta alla tabletter tvingades att leva som alla andra och stänga in mig.
Nu rekommenderar jag inte alla med problem att skaffa barn, men det räddade mitt liv.
Att vara enstamstånde mamma är ingen lätt väg, men man kan gå framåt, för min del så är det inte hälften så jobbigt som alla olyckskorpar kraxat i mitt öra att det kommer att bli.
Visst allt blir tuffare, särskilt om man är ung utan fast jobb men det går, för att det måste gå.
För min del är det min son som får mig att gå upp varje morgon och sova tryggt varje natt, som fått mig att sköta mig som människa för HANS skull.Han betyder ju allt
Ang pappor, min sons pappa var borta nästa hela graviditeten, habn kunde inte förstå, ville inte förstå föränn sista veckan innan sonen kom, Har många kill kompisar bla som älskar min son men säger att om de gjort en tjej men barn så skulle de dra långt åt skogen av rädsla, så tänkte även min sons pappa, han förstod inte något förän sent i graviditeten, en del är inte med föränn efter förlossningen, för killar kanske det är svårare att se vad en graviditet verkligen är, för många killar verkar barn vara en stoppkloss för allt normalt leverne för all framtid, och det tar ett tag att inse vad barn egentligen är.
Numera är min son 15 månader och gar två föräldrar som älskar honom dock på varsitt håll...
Det låter mycket som att din killes föräldrar styr killens liv och att det är det största problemet?
Kan du prata med dem ensam? ev prata med din kille utan deras samtycke?
Antar att han är såpass gammal att han kan klippa navelsträngen och leva sitt eget liv?
Stå på dig
Kram