J
jaha ja
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?
ja i just detta fall
Sen hoppas jag ju att diskutionen från början inte handlade om att folk på buke skulle avgöra om hon skulle göra abort eller inte.
Utan snarare om hon enligt oss här hade gjort fel.
Men det kommer ju inte vara den sista gången något sådant kommer hända.
& då undrar jag om det är bättre att för blivandemodern göra abort, än att födda.
Även om modern vill behålla & skulle må fruktansvärt dåligt av att göra en abort?
Håller med dig om attdet bör finnas en moder & fadersfigur, men det måste inte vara den biologiska för att baret/barnen ska få ett underbar upväxt
Det jag menade var att det var ganska sent att diskutera hurvida en abort är bra eller dåligt eftersom bebban redan är född om man ska tolka ts avatar.
ja i just detta fall
Sen hoppas jag ju att diskutionen från början inte handlade om att folk på buke skulle avgöra om hon skulle göra abort eller inte.
Utan snarare om hon enligt oss här hade gjort fel.
Men det kommer ju inte vara den sista gången något sådant kommer hända.
& då undrar jag om det är bättre att för blivandemodern göra abort, än att födda.
Även om modern vill behålla & skulle må fruktansvärt dåligt av att göra en abort?
Håller med dig om attdet bör finnas en moder & fadersfigur, men det måste inte vara den biologiska för att baret/barnen ska få ett underbar upväxt