Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Det jag menade var att det var ganska sent att diskutera hurvida en abort är bra eller dåligt eftersom bebban redan är född om man ska tolka ts avatar.

ja i just detta fall :D
Sen hoppas jag ju att diskutionen från början inte handlade om att folk på buke skulle avgöra om hon skulle göra abort eller inte.
Utan snarare om hon enligt oss här hade gjort fel.
Men det kommer ju inte vara den sista gången något sådant kommer hända.

& då undrar jag om det är bättre att för blivandemodern göra abort, än att födda.
Även om modern vill behålla & skulle må fruktansvärt dåligt av att göra en abort?

Håller med dig om attdet bör finnas en moder & fadersfigur, men det måste inte vara den biologiska för att baret/barnen ska få ett underbar upväxt :D
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Drar upp en gammal tråd!

Nu vill jag ha lite uppdatering:D


Jag gjorde slut med killen när jag var i sjunde månaden då han sa att han hade blivit lättad om ungen hade dött. Då dumpade jag han riktigt fort. Är nu ihop med en kille som är som en pappa för lillen och som älskar honom som sin egen. Pappan träffar honom ca en timme var tredje vecka ibland så ofta som en timme varannan vecka... :smirk: Plus att jag väntar barn med den nya... LIte fort och oplanerat men nu ändå så önskat av oss båda.:banana:
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Nämen, ja...man vet aldrig vad livet har i beredskap runt knuten !

Lycka till och grattis !
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Nämen, ja...man vet aldrig vad livet har i beredskap runt knuten !

Lycka till och grattis !


Man vet aldrig vad som kommer hända. Att det skulle bli så här trodde jag absolut inte för ett år sedan, men idag kan jag ju säga fast jag inte trodde det då att det som skedde var det bästa som kunde hänt mig. :banana:
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Otroligt att höra att det gick så bra för er båda och att ni väntar barn... grattis och lycka till!

mvh
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Otroligt att höra att det gick så bra för er båda och att ni väntar barn... grattis och lycka till!

mvh

tack så mycket! KIllen jag har nu är mycket snällare vid mig än vad stoffes pappa var. Han är dessutom lika glad för krypet i magen som jag är. :love: Finns tydligen bra killar därute ändå. Jag hade börjat tappa hoppet innan jag träffade honom.
 
Sv: Elakt att behålla barn om pappan inte finns i bilden?

Vad kul att få veta hur det gick :) Stort grattis till bebis och lycka till med "pyret" i magen!

Javan
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 333
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 953
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 779
Senast: Nixehen
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 361
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp