Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur är det nu med den, den som går från "buskaget" till naveln, ibland även vidare förbi navel uppåt. Är den någon hint om vad det ska...
2
Svar
21
· Visningar
2 053
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Hur går det för er andra som nyligen har fått barn? Här är det drygt två veckor sedan, och jag mår...konstigt... Förra gången jag fick...
Svar
14
· Visningar
1 344
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Imorgon är det min första arbetsintervju på ett jobb som är ett riktigt drömjobb för mig. Känns som att jag skulle göra vad som helst...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
10 421
Senast: maisan
·
Övr. Barn Precis som rubriken visar så undrar jag hur ni som har hälften boende gör med barnbidraget?
2
Svar
38
· Visningar
2 630
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Jag tror jag håller på att bli tokig på mig själv. Jag väntar mitt första barn, är i v 38. Jag vet inte vad som har tagit åt mig. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: pollipop
·
Övr. Barn När ens ena kompis säger att hon är gravid och skall behålla det. inget fel med inte alls, jag själv är ung mamma. Men bara det att...
2
Svar
23
· Visningar
1 952
Senast: Pettsson
·
Övr. Barn Vår lille son sover hela dagarna långa i stort sett och är vaken hela natten. Finns det något sätt som man kan föröka få honom att sova...
Svar
13
· Visningar
1 283
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Hjälp mig! Jag blir tokig snart.. Jag började min preventivmedelskarriär med p-piller, som fungerade bra. Men eftersom jag har en...
Svar
16
· Visningar
1 815
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Någon som vet, egna erfarenheter, av vad som krävs för att bli igångsatt i v 38, 39?
2
Svar
21
· Visningar
15 537
Senast: jaha ja
·
S
Övr. Barn borde väl krypa i säng, men nä... Terrar er med lite bildbomb på min goding i stället:angel::D busunge "oskyldig" Titta mamma, jag...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: squirlett
·
L
Övr. Barn Jag har två killar som älskar allt vad hästar heter. De är alltid med mig i stallet och hjälper till med mockning och annat som skall...
2
Svar
20
· Visningar
7 310
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Själva ridningen är jag inte speciellt orolig för, jag antar att man känner när det inte går längre men jag funderar över alla andra...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 298
Övr. Barn Hur sjuka ska barnen vara för att de ska vara hemma från dagis? Vid feber är det ju självklart. Men vart går gränsen för er?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 664
Senast: Gnist
·
Övr. Barn Vi har idag fått ett erbjudande på jobbet om gratis influensavaccin. Så min egentliga fråga, är det något som är tillåtet/läpligt att ta...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Emro
·
Övr. Barn När jag vaknade imorse upptäckte jag att jag hade en mindre blödning. Har hört att det är normalt så jag gjorde mig klar och åkte till...
Svar
13
· Visningar
1 536
Senast: Isis
·
T
Övr. Barn Jag vet att man tar barns åsikter "på allvar" vid tolv års ålder, men hur är det tidigare? Min nioårige styvson vill bo hos oss men...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: Hoppla10
·
Övr. Barn Är det någon här som fått en väldigt liten bebis? Har vart på ett par ultraljud senaste månaderna eftersom min bebis är lite liten...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 610
Senast: Ela
·
C
Övr. Barn Läste på FKs hemsida att om den ena föräldern ska vara hemma mer än halva tiden, måste den andra överlåta sina dagar till den föräldern...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Jag är en sån som sällan vabbar - mina barn håller sig peppar peppar ganska friska. Så jag har lite dålig koll... hittar ingen info på...
Svar
5
· Visningar
1 702
Övr. Barn Har tänkt lite på det här med ytterplagg när man bor i Skåne och andra delar av Sverige som sällan ser snö. :angel: Här ser vi ju...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp