Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vi bor i ett hus som saknar petskydd i kontakterna. Oanvända kontakter har jag tänkt att plugga igen. Men vi har ju en del lampor och...
Svar
12
· Visningar
2 607
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn En sak jag undrat över, varför säger nästan alla föräldrar sina barns ålder i månader efter 1 års ålder ? Trots att tex barnet är 1 1/2...
Svar
11
· Visningar
963
Senast: Bri
·
Övr. Barn ja den har redan kommit på tal här. Har gemensam vårdnad och varannan veckas boende på den yngsta (dottern M) medan den store (sonen V)...
2
Svar
35
· Visningar
2 538
Senast: pigleton
·
Övr. Barn Håhåjaja..... om en knapp månad fyller sonen 3 år! (Kors, vad fort det går). Jag har fått hjärnstillestånd, och har noll uppslag på vad...
Svar
3
· Visningar
1 701
Senast: Kusebuse
·
I
Övr. Barn Letat, men hittar ingen tråd om mjölktänder så då skapar jag en tråd om detta. Jag vill fråga er andra om era erfarenheter, det är så...
Svar
1
· Visningar
2 703
Senast: Tulpa
·
V
Övr. Barn Jag håller på att bli galen på mig själv. Helt plötsligt känns det som om ingenting är roligt längre. Är gravid i v 18 och de 2-3...
2
Svar
26
· Visningar
2 585
Senast: vansinnet
·
M
Övr. Barn min son på ca 8mån somnar vid ca 21-22 på kvällen,vaknar ca kl 8,sover igen fån 11-1230,e vaken till ca 16:30 somnar igen sover t...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: Theci
·
T
Övr. Barn Ni som har erfarenhet av det - kan ni berätta lite. Jag har sedan tidigare ett barn som jag födde vaginalt och det gör jag aldrig mer...
Svar
15
· Visningar
1 713
Senast: åke
·
L
Övr. Barn hur tidigt märker man om man är med barn? och hur? jag tror jag är det. min mens är försenad en månad snart. jag mår illa hela...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 027
Övr. Barn Mina 27 månaders har varit intresserade av bokstäver och siffror sista tiden. De kollar in nummerskyltar och dyl. De har fått en ny...
Svar
3
· Visningar
900
Övr. Barn Känns det som i allafall :crazy: Magen är som en ballong som man har blåst in så mycket luft i att försöker man få in minsta lilla...
Svar
8
· Visningar
1 030
Övr. Barn Jag har nu i 2 dagar haft ont i nedre delen av magen, känns som mensvärk. Är gravid i vecka 37, och undrar nu om det är normalt? Igår...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Om man har gemensam vårdnad och dottern är hos exet varannan helg, är det min skyldighet att hämta/lämna varenda gång då? :confused: Vi...
2
Svar
20
· Visningar
2 966
Senast: Zaria
·
B
Övr. Barn Skriver under anonymt nick nu då jag inte vill lämna ut vår familjesituation för mycket. Sambon har en dotter på 2 år som bor hos...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Min 6veckor gamla bäbis växer så det knakar just nu, och äter därefter... Inatt o nu på dan har det varit lite bättre men i ca 2dygn...
Svar
9
· Visningar
3 075
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Min goa glada 3 månaders son har förvandlats till en ledsen kinkig och prickig grabb. Han har ingen feber enligt örontermometern (37,6)...
Svar
18
· Visningar
4 434
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Kevin har hunnit bli 2,5 månad..och han fortsätter att vara lika mysig. :love: Han har hunnit gå på restaurang och mysa med hundarna...
Svar
15
· Visningar
977
B
Övr. Barn Vi har en liten kille på 1år och 10mån. Han är väldigt liten i maten men superenergisk! Aldrig still och har inte tid att äta. Vi har...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Var kan man hitta snygga såna? Utan att bli luspank. Tips tack? Bilder!!:bump:
Svar
10
· Visningar
1 074
T
Övr. Barn Det pratas ju så otroligt mycket om rökningens skadliga verkan och om någon så mycket andas om att de röker under graviditeten så...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 855
Senast: The Great White Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Välja hingst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp