Banangröt

Sv: Banangröt

men hur röd blir han?
jag blir röd och kliig av all mat men speciellt "barnmat" jag får på mig som får sitta ett litet tag... ketchup blir jag helt rödfläckig av... men det är ganska vanligt och om det bara går bort så är det nog bara överkänslighet...

Illröd med utslag, inte små knottror utan lite större utslag. Ser nästan ut som blåsor, men där är inget vatten i dem. Det försvinner på ca 10 min och därefter är han helt normal i huden igen.

Det är nässelutslag han får, det ser helt enkelt ut som när man bränner sig på nässlor.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 345
Senast: Celinehenn
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 930
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 168
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag skulle behöva råd. Bruce har lite känslig mage, han kräks lätt galla om han inte äter regelbundet och får han i sig något som inte...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 930
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar