När börja montera

Sv: När börja montera

Så, nu har jag bäddat i barnvagnen, plockat fram neutrala bebiskläder att ta med till BB (det var inte lätt att hitta:angel: )
och plockat fram några prematurkläder som jag tänkte skänka till neonatalavd. ifall de vill ha.
Plockade även ner spjälsängen från föräldrarnas vind men har ännu inte satt ihop den för det fattades en skruv (försvann väl i flytten från vårat förra boende:smirk: ) så det blir till att ge sig ut i pappas garage för att se om jag kan hitta någon lämplig ersättningsskruv.
Borde inte var några problem för han (pappa) verkar samla på alla slags skruvar, muttar & BRICKOR, han fullständigt älskar brickor "man kan inte ha för många brickor"
Just det, hittade igår efter lite letande i några butiker en sådan där skötbädd som jag ville ha :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka