Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Nu är det ju som sagt snart dax för nr.2 (ej i toalettsammanhang:angel: )att komma till världen. Hur blir det/gör man om det äldre...
Svar
10
· Visningar
1 121
Övr. Barn Om ni fick 500kr att spendera fritt på friskvård vad skulle ni göra då? Får detta genom jobbet som jag tänkt utnyttja på någon härlig...
Svar
17
· Visningar
1 492
Senast: Carolus
·
Övr. Barn Har idag upptäckt att jag är gravid, vilket jag är lycklig över.Men ändå känner man sig omtumlad och alla möjliga frågor dyker upp i...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Hur länge efter era graviditeter har Ni känt av problem från era fogar, Ni som haft foglossningsbesvär? För ett par veckor sedan...
Svar
14
· Visningar
6 714
Senast: Prestige73
·
Övr. Barn Vad behöver man för grejer till en nyfödd? Alltså, allt ifrån kläder till barnvagnar Gör gärna en lista!
Svar
12
· Visningar
2 528
Senast: Aningsfull
·
E
Övr. Barn Någon mer som råkar köpa nappar med fötter? Hur ser man att det inte är det:crazyhttp://www.bukefalos.com/f/images/smilies/blush.gif :o...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: Equina
·
Övr. Barn jag har fått konstarerat att jag har en vatten cysta på höger äggstock. äter p-piller för detta i 3 månader sedan återbesök. behöver...
Svar
7
· Visningar
4 174
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Jag vet inte riktigt om frågan hör hemma här, men iaf. Jag ansökte om underhåll för dottern för snart 4 veckor sedan och har...
2
Svar
26
· Visningar
3 795
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn ska köpa ett imorrn inne i stan(gbg). tänkte kolla ikea. dom borde ju ha lite att välja på där eller?
Svar
16
· Visningar
1 570
Senast: Moffsan
·
Övr. Barn Jag jobbar i en barngrupp (1-3 år) på en förskola där vi har vissa problem med att barn knuffas, slåss och skriker. Vi jobbar mycket...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 233
Senast: cirkus
·
T
Övr. Barn I dag när vi bytte sista blöjan inför nattandet upptäckte jag att min ' lilla pojkes(8månader) snopp är röd.:eek: eller ja iaf 1/3 den...
Svar
6
· Visningar
8 470
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Jag tycker min barnmorska är så tradig och långdragen. Hon är snäll på alla sätt, men kan inte sluta snacka en massa intetsägande saker...
2
Svar
26
· Visningar
2 049
Senast: Rina
·
Övr. Barn I tråden amma + nappflaska kom det upp en liten diskussion angående spädbarn på stora tillställningar. jag är väldigt sugen på att åka...
2
Svar
29
· Visningar
2 858
Senast: Druvan
·
M
Övr. Barn hur gammla var ert barn när de började dagis? hur gammal var ert barn när ni sökte dagisplats?
Svar
19
· Visningar
1 583
Senast: Gnist
·
V
Övr. Barn När kände ni första sparken, och hur kändes det? Jag har tänkt att jag säkert inte kommer att känna ngt förrän om några veckor, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 547
Senast: kisse
·
Övr. Barn .. det har han efter noggrannt övervägande bestämt sig för. Nu menar jag alltså inte bara halvlångt, utan han vill kunna klia sig på...
2
Svar
32
· Visningar
4 001
Senast: Rina
·
R
Övr. Barn har hört på bvc att man vid typ 3 mån ålder ska börja vänja barnen vid sovrutiner för att det inte ska bli krångel sedan längre fram...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 748
Senast: Snovind
·
Övr. Barn Ja, idag är lillkillen en hel månad gammal, och jag vill visa er hur söt han är! Bortse från alla prickarna, han verkar ha hormonrusning...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: LilloLH
·
Övr. Barn Dottern 16 månader har nu gått på dagis snart två månader och allt är frid och fröjd förutom den röda rumpan som kommit från ingenstans...
Svar
13
· Visningar
5 985
Senast: Bellami4
·
Övr. Barn När börjar man känna att man är en bra förälder? Ibland har man såna skuldkänslor och tankar så man börjar gråta....... Men jag antar...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Välja hingst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp