Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn ville bara visa min gudson som anlände till världen igår förmiddag :D /A (sorry för stor bild)
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Curly
·
M
Övr. Barn vad var könet på första barnet? andra? var det stor viktskillnad på barnen?? e bara nyfiken....jag fick iallafall en son som vägde...
2
Svar
23
· Visningar
1 667
Senast: Månsane
·
A
Övr. Barn Ni som har mer eller mindre tunga jobb (beskriv gärna lite på vilket sätt tungt/fysiskt) hur länge kunde ni jobba? Utan att placeras om...
2
Svar
23
· Visningar
8 408
Senast: taccotad
·
O
Övr. Barn Hej alla ni som är föräldrar! Vi har inga egna barn för närvarande, men vi planerar att skaffa. Har en massa funderingar över hur...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 693
Senast: stranger
·
T
Övr. Barn vet jag kanske e nojig men nu ha mensen ej dykt upp är snart 2 veckor över det jag trodde jag skulle få den. efter piller slutet så ha...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Nussikan
·
T
Övr. Barn Har en fråga om ni andra har problem med magen i sista rycket sådär? Har ju käkat järntabletter sen slutet av augusti men magen har...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Acses
·
Övr. Barn Sebastian ska börja sin inskolning senast den 12:e november, så det börjar ju närma sig nu faktiskt. Jag har lite småfunderingar om...
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: Bebben
·
C
Övr. Barn Är det nån som har en aning om vad vissa lärare gör när de är föräldralediga med sina barn. De har föräldrapenning som alla andra när...
2
Svar
34
· Visningar
9 274
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Detta kunde ha varit min son och en häst: Snyft Jag tycker att vi o Sverige ska införa skarp lagstiftning att har mamma eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 795
Senast: Carolus
·
Övr. Barn Tre veckor kvar till BF, och nu är jag trött på att vara gravid. Lilla bebisen, du FÅR komma ut nu om du vill.:love: Via, som vill...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Acses
·
Övr. Barn Jag har ingen känsel i min mage, vet inte om det är för att den är trött på all gele som min barnmorskor har tröckt på den den sista...
Svar
15
· Visningar
10 035
Senast: Chlo
·
L
Övr. Barn Min lilla bebis har blivit stor.... :crazy: Hon hängde på magen när jag var ute i hagen och klappade min travare för 9 år sedan.... nu...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Jho
·
Övr. Barn Som spinoff på tråden om pojkar med långt hår, så tar jag upp denhär frågan. Helt enkelt: Får era pojkar ha klänning om de vill ha det...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 479
Senast: Rina
·
A
Övr. Barn Ni som har genomgått ett sådant hur gick det till? När kände ni att det var något fel?? Måste det alltid blöda eller kan det...
2
Svar
33
· Visningar
30 445
Senast: kisse
·
Övr. Barn Jag har under mina promenader till biblioteket har i Barcelona sett en del skolbarn i lagstadiealder pa vag hem fran skolan med sina...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Har fått tid för andra dosen vaccin nu vid 5 månaders ålder. Lite förvirrad som jag är (skyller på amningen :)) så hade jag helt...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Snovind
·
C
Övr. Barn Sonen satt på busshållsplatsen och läste en bok. Vi gick förbi och såg att det låg en tom kondomförpackning på marken bredvid honom. Vi...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Vilket/vilka är ert bästa tröstarknep? Hur gammalt är barnet ni använder det på?
2
Svar
22
· Visningar
1 617
Senast: Minta
·
Övr. Barn Fick nyss syn på denna: http://www.familjeliv.se/Gravid/agglossningskalender.php Så då undrar jag, går det att ha oskyddat sex...
Svar
5
· Visningar
9 348
Senast: jerseyko
·
W
Övr. Barn Precis som överskrifter lyder, så har jag mer och mer börjat tänka på hur min son kommer att reagera när nytillskottet kommer. Han...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp