Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Övr. Barn Jag undrar om det är fler än jag som börjat drömma mycket mardrömmar under graviditeten? Drömmer mardrömmar flera nätter i veckan nu...
Svar
17
· Visningar
2 426
Senast: kisse
·
Övr. Barn Igår natt vaknade jag av en värk, klockan 00:15. När värken var över, gick vattnet. Eftersom vi har en historia av störtförlossningar i...
2
Svar
32
· Visningar
2 878
Övr. Barn Hm... förkylningarna har avlöst varandra, inte allt för kul. Fick höra att man kan använda bröstmjölk som näsdroppar, att det ska vara...
Svar
13
· Visningar
5 900
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Jag är inte inne på attbli gravid, känner mig på tok för ung. Men jag vill börja plugga till hösten och har många års studier framför...
Svar
10
· Visningar
3 488
Senast: Bri
·
Övr. Barn Jag har läst ett antal gånger om föräldrapenningen nu, både på FK's hemsida och i informationshäftet man fick hemskickat. Och jag är...
Svar
6
· Visningar
1 449
Senast: Minta
·
D
Övr. Barn hur lång tid tog det innan ni var uppe i sadeln igen? Ska göra snitt nu på måndag och har lite funderingar.
Svar
14
· Visningar
1 535
Senast: chrysler
·
W
Övr. Barn Är det mina gravid-hormoner som spökar? Berätta gärna hur ni skulle reagera! Idag när jag skulle lämna sonen (4 1/2 år) på dagis var...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: k i m
·
N
Övr. Barn En konstig fråga kanske, men varför har man så otroligt bra sex när man är gravid? Jag är nu i vecka 6 och jag och min sambo har väl...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Björk
·
Övr. Barn Och hur har det blivit tycker ni? Vår son var inte planerad, men självklart välkommen. I början kändes det som att vi hade lånat han...
2
Svar
32
· Visningar
2 576
Senast: Rumble
·
Övr. Barn Jag har dansat idag, försöker förgäves få igång förlossningen, det slutade med att jag fick lägga mig i soffan av yrsel. Men jag har...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Någon som gör teckenspråk för sina hörande bebisar? Jag använder ett par stycken men än har hon inte tecknat något själv (8,5...
Svar
14
· Visningar
1 210
Övr. Barn Kroppens konstigheter efter förlossningen/snittet. Vet inte om det bara är jag som går igenom detta el. om det är det normala. Att...
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: IrpaSnirpa
·
M
Övr. Barn Hej hopp Har en lite undran ni kanske kan hjälpa mig med? Om mensen uteblir men fortfarande efter drykt tre veckor så visar grav...
2
Svar
36
· Visningar
2 262
Senast: Naggur
·
S
Övr. Barn Vänder mig återigen till er allvetande på Buke.. Vad skulle man göra utan er lixom:angel:;) Jason är nu 8 månader och hans ska...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: squirlett
·
H
Övr. Barn För ett tag sedan åkte jag bussen till jobbet och när vi kommit halvvägs var bussen i stort sett full, sittande passagerare, tar ju in...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 615
Senast: Inte_Ung
·
A
Övr. Barn Jagskulle egentligen inte rida min unghäst mer hade jag sagt... men så skulle en medryttare rida för första gången o då tänkte jag att...
2
Svar
37
· Visningar
3 168
Senast: Trygg
·
Övr. Barn Blev tillfrågad idag om jag ville bli gudmor åt min brorsdottern. Självklart vill jag det, så tackade glatt ja. Smurfade lite när jag...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
16 037
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 403
Senast: Bellami4
·
N
Övr. Barn Min dotter på 4 månader och 1 vecka äter nu 5 (vissa dagar 6) mål ersättning om dagen + 1 portion gröt. Har precis börjat med vanliga...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Hur har ni löst den biten, ni som inte är gifta? Det skulle vara skönt att ha allting sånt är ordnat innan barnet föds. Har ni ordnat...
2
Svar
30
· Visningar
2 176
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Ponnyer på (nästan) fri tillgång?

Omröstningar

Tillbaka
Upp