Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn När svarade era barn på bus första gången? Jag busade lite med lillen här hemma i söndags, och han såg först lite fundersam ut...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Jozze
·
T
Övr. Barn Jag är i vecka 35 och stor som ett hus! Känner mig stor som ett hus i alla fall. Alla andra hävdar motsatsen - men för mig är mina +14...
Svar
18
· Visningar
1 413
Senast: Basilika
·
Övr. Barn På tal om sex (många trådar om det nu). Jag vet att några skrev här tidigare att de fått bättre sex efter förlossning pga de faktiskt...
Svar
8
· Visningar
4 120
Senast: Bebben
·
S
Övr. Barn Jag har precis gått in i andra trimestern. Och det var veckor sen jag hade sex med min sambo. Lusten är spårlöst borta och jag får...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 822
Senast: pernilla_s
·
V
Övr. Barn Härom natten när jag skulle upp och kissa så droppade det något från bröstet. Tryckte lite på bröstvårtan och det kom ut en liten...
Svar
16
· Visningar
11 977
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Värsta trollet! (klickbara bilder) Det började med att Elis och jag knallade ut i trollskogen för att leta troll. Elis övade in...
2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: YorkWann
·
L
Övr. Barn http://www.alltombarn.se/du_och_barnet/testa-din-foraldraintelligens-1.1919 Var hamnar ditt föräldraskap? 125–150 FQ Du har minst två...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Vad är egentligen "normalt" blodtryck vid graviditet? Jag hade vid kontroll 100/60, är det högt eller lågt eller "normalt"...
Svar
10
· Visningar
8 810
Senast: Björk
·
Övr. Barn Skulle bada lillkillen i förmiddags och tappade upp vatten. Smart, tänkte jag, att hälla i lite babytvål medans vattnet rinner i, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 638
Senast: squirlett
·
P
Övr. Barn Jag är gravid i vecka 16 och de senaste tre veckorna känns det som jag inte gör annat än att sover. Jag jobbar måndag-fredag och dessa...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: Poppis
·
Övr. Barn Lillan som är 15 månader nu har blivit "dagisförkyld". Och efter nästan en veckas relativt normal snuva drog febern iväg och vi åkte på...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Ja, jag sa ju ja till att passa syrrans unge imorgon, och jag är ju inte direkt.. vän med barn, dom skriker och har för mkt energi...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: astronaut
·
Övr. Barn Går in i v.38 imorgon, och jag är så j*vla ridsugen :eek: Sådär bara lite, skritta, trava lite, kanske någon galopp om allt känns...
2
Svar
35
· Visningar
2 405
Senast: Bubbla
·
Övr. Barn Behöver ventilera och spy lite galla. Ni som läst mina förra trådar om sonens pappa och allt strul vet litegrann hur det varit innan...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 617
Övr. Barn Tog en massa kort igår, och lyckades få med ett leende, så här bjuder vi på ett solvarmt leende från oss:
Svar
4
· Visningar
756
T
Övr. Barn Någon som vet? När kan Lillan börja rida? Hur har ni andra gjort?
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: via
·
A
Övr. Barn Har hört att det är vanligt att BF framflyttas när man går på UL - ÄVEN om man har stenkoll på senaste mensdag. Jag ska på UL nästa...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 789
Senast: anyone
·
E
Övr. Barn Så var det fredag igen- vår babysims dag:)! Både roligt och mysigt, jättegullig ledare, varmt och skönt vatten och en massa glada...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Scorpan
·
Övr. Barn Nu har jag gått ungefär halvvägs i graviditeten och funderar mer och mer över det faktum att jag faktiskt är gravid - och har ett LITET...
2
Svar
24
· Visningar
2 180
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Hur vanligt är det? Har läst en hel del på internet om de skador som en vaginal förlossning kan medföra på ändtarmen vid chrons sjukdom...
Svar
9
· Visningar
1 330
Senast: flaisi76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp