Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Någon mer än jag som tänkte försöka ta sig till Älvsjömässan på fredag på "Underbara Barn-mässan"? Tänkte att det vore skoj att få...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Filip, ett år i mitten av november, är jättejättetrött och hängig och grinig, men somnar inte på dagarna längre. Han dunar möjligtvis in...
Svar
15
· Visningar
1 257
Senast: Pallas
·
Övr. Barn kan min son använda sin fisher price babysitter? någon som vet?
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Jag tycker att bäbisen som är på tillväxt i magen (ca v 23) rör sig mindre än tidigare. Sedan jag börjat känna rörelser tycker jag det...
Svar
8
· Visningar
7 037
Senast: Isis
·
Övr. Barn Ja vad har ni använt? Vad har varit bra och dåligt? Japp jag har läst mycket på sjalbarn men nu vill jag höra vad ni tycker här :p...
2
Svar
24
· Visningar
2 010
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Eftersom maken har kontakter i Thailand så åker ner lite då och då och jobbar där - nästa gång funderar vi på att åka hela familjen och...
Svar
8
· Visningar
1 685
Senast: Mierna
·
Övr. Barn Ja, för 12 min sen så började min BF dag, men inte verkar du bry sig om det. Jag är så less på att vara gravid nu, och kommer snart...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 715
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Lite pinsam fråga faktiskt. Senaste veckan har jag fått kraftigare flytningar, men det jag reagerar på är att det luktar, vedervärdigt...
Svar
19
· Visningar
30 858
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Jag hade en liten diskussion med en vän förra helgen då hon jobbar som socialsekreterare. Appropå min graviditet frågade hon om jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 501
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Fick barn för nästan 3 veckor sedan. Sedan 1 vecka tillbaka känner jag mig återställd och det är roligt att röra på sig igen och då...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: chrysler
·
L
Övr. Barn Har stora funderingar på om jag vågar boka biljetter tíll GHS 2008. Det är ju ganska sent i april och jag har beräknat BF 16/5. Har...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Snovind
·
Övr. Barn :idea:-lampa;):D det var en häftigt känsla att ligga där och se sitt barn röra sig. H*n vände på huvudet så vi såg ansiktet...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: vindvissla
·
B
Övr. Barn När jag läste tråden om mammors alkoholvanor gav sig tankarna iväg. Mycket prat om att lämna bort barnet och till vem i så fall? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 937
Senast: chrysler
·
G
Övr. Barn Ibland kan man undra vad alla forskningsbidrag går till egentligen. idag på nyheterna berättade de om en undersökning (tror den var...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Ja, det är min känsla just nu. Lillkillen växer med rekordfart, han mår fint och utvecklas som han ska, tom fortare än min första son...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 174
Senast: Mustasukka
·
R
Övr. Barn Till frukost, lunch, middag, mellanmål? Äter ni riktig mat till lunch och samma mat till middag eller lagar ni mat två gånger om dagen...
Svar
3
· Visningar
4 489
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn Tiden går superfort! Lillfröken är redan tre månader och ser ut så här nu.:love: Matilda Vill gärna se hur era småttingar ser ut!
2 3
Svar
42
· Visningar
2 870
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Tänkte att det skulle vara kul att höra hur alla ni som fått uppleva en förlossning tyckt att det har varit? Skulle ni göra om det...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 180
Senast: Chlo
·
W
Övr. Barn Var idag hos BM, och som vanligt var inte mina "järnvärden" så jättebra (112) :crazy: Jag visste att det inte skulle ligga så bra...
Svar
18
· Visningar
30 545
Senast: Rina
·
V
Övr. Barn Just nu läser jag otroligt mycket om allt som har med graviditet, förlossning, bäbisar medmera att göra. Och överallt läser jag att det...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 813
Senast: Britta68
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp