Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn När berättade ni för föräldrarna om er graviditet? När jag väntade första barnet berättade jag relativt tidigt för min mamma (var...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: pernilla_s
·
W
Övr. Barn Hej! Jag har en dotter som snart fyller år och nu vill hon ha ett westernkalas/cowboykalas... Har ni några bra tips och ideer att ge...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: Westernmamma
·
P
Övr. Barn Jag är inte så aktiv längre så jag glömde visst uppdatera er om att jag fått barn nu. Tack acke för påminnelsen :angel:! Världens...
Svar
16
· Visningar
1 254
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vet nån vart man kan köpa dom?
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Snovind
·
H
Övr. Barn "Dubbelt så många jämfört med förra mätningen uppgav nu att de behandlade sina barn på det viset. Bland föräldrar som hade barn som är...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Är det någon här som har använt det som smärtlindring under förlossningen? Jag har fått låna en apparat för att testa mot mina...
Svar
9
· Visningar
1 252
Senast: Prestige73
·
N
Övr. Barn Någon som gjort abort? Är kirurgisk eller medicinsk att föredra?
2
Svar
26
· Visningar
6 580
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vi har satt Viktor i förskolekön nu (han är 15 månader, ska börja vid 2 års ålder) och fått reda på att vi har noll och nada att säga...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn ja ett sådant där som spelar musik och har sig.....tänkte köpa ett sånt, men hittar inget som jag har råd med...inte över 500 spänn...
Svar
17
· Visningar
1 686
Senast: Bebben
·
P
Övr. Barn Jag är gravid i v 16 och funderar på att smörja magen med olja för att ev kunna förebygga bristningar. Någon som vet vilken/vilka som...
2
Svar
28
· Visningar
2 478
Senast: vansinnet
·
M
Övr. Barn Jag har en lillebror som är överviktig. Hur ska jag kunna lägga fram det för min pappa utan att han tycker jag lägger i mig för mycket...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: gulan
·
N
Övr. Barn Vad tycker ni är skäligt att betala för ett av barnen boende hos sin ensamstående mormor/farmor pga av att studieorten ligger på annan...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: Nollkoll
·
Övr. Barn Har ju en akta duoflex xtp ( TROR jag i alla fall :angel:) till äldsta sonen ( yngsta sonen har en likadan) och snart ska jag vända på...
Svar
6
· Visningar
1 914
Senast: Enya
·
Övr. Barn Vår son som är 8 år har precis fått en lillasyster (2 mån) men länge varit ensambarn. Sedan ett år tillbaka cirka har han börjat gnälla...
Svar
3
· Visningar
2 930
Senast: Horzelover
·
A
Övr. Barn Ni som är längre gångna/redan fött får också svara men frågorna gäller när man är i ca v20 (kanske v19-21) och med förstfödda. Hur...
2
Svar
34
· Visningar
7 022
Senast: anyone
·
W
Övr. Barn Vad ska jag ta mig till! Min pojk, 3 år och 4 månader ger sig på allt och alla på dagis! De mindre barnen är livrädda för honom och de...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 074
Senast: werah
·
Övr. Barn Den enkla sovande bebisen är ett minne blott :angel:. Nybörjarfråga: hur roar man egentligen så här små bebisar? Miranda är 4 veckor och...
2
Svar
24
· Visningar
6 478
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Min BM anser jag gått upp lite dåligt i vikt. Endast 2 kg sedan i Augusti. Totalt har jag gått upp 10 kg allt som allt. Vad spelar det...
Svar
18
· Visningar
2 545
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Efter förlossningen? Jag vill ha sex snart med min sambo men vet inte när jag vågar. Sprack enligt journalen på 3 punkter av 5 och har...
2
Svar
35
· Visningar
5 291
Senast: doglover
·
B
Övr. Barn Har ett problem som jag efter sju (!) år tänkte ta tag i .. om det nu är något att göra något åt. Ja, jag ska ta kontakt med BM eller...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: bliss
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp