Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst var det din bebis som växte dåligt?
Jo jag har skrivit om honom förr. Han är 4,5 månad, väger 6020 gr och är 64 lång. Hela släkten på pappas sida har varit under kurvan och hans mams (dvs jag) var inte heller någon stor bebis. Har pratat med andra ang just detta att det ligger i familjen och de flesta säger "jamen dåså" men inte BVC.
När Han ammar blir han inte trött utan han ligger och flörtar med mig och ler och skrattar och tar på så vis tid på sig att amma, detta har jag förklarat för dom också men dom verkar inte vilja lyssna. Han tar upp till 30 minuter på sig att amma sig mätt men då är det inte ren ammning. Efter en sån amning erbjuds han ersättning var han får i sig runt en 50 ml sen är han go och glad som vanligt. Han somnar rätt sällan efter maten på dagtid.
Den här veckan då jag följt läkarens schema så har han gått upp hälften mot förra veckan då jag gjorde på mitt egna vis. Min BM är bra och betryggande men läkaren har jag inte mycket övers för.