Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Just nu känner jag mig nöjd med de två jag har. Det räcker med dessa just nu! :angel: Samtidigt som jag kan bli enormt bebissjuk...
2
Svar
27
· Visningar
2 921
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Har några blöjor kvar sedan dotterns blöjtid. Nu till min urbota knäppa fråga ! Är det något bästföre-datum på blöjor...
Svar
2
· Visningar
1 125
Övr. Barn Min flicka, 7 år, ska ha sitt första Halloweenparty på fredag! Det kommer 10 flickor i åldern 6 till 8 år. Vi tänker ha en riktigt rolig...
Svar
2
· Visningar
2 897
Senast: Basilika
·
K
Övr. Barn Hur länge red ni under när ni var gravida?
Svar
16
· Visningar
1 248
Senast: Ryver
·
Övr. Barn Själv har jag ju nyss fött troll nummer två i vår familj. Alla som ser min bebis kommenterar precis som med den förra, att "vad mycket...
2
Svar
29
· Visningar
2 390
Övr. Barn Mitt barn är 8 år. Hans far bor ett stycke bort. Nu blev det jättetrubbel vid hämntning igen. Jag hade inte fått besked om det...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: Bellami4
·
Övr. Barn En liten, ehrm.., annorlunda fråga: -Kan man känna på sin egen kisslukt om man är gravid? :crazy: Det finns en möjlighet att jag...
Svar
1
· Visningar
9 256
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn Vår son blir snart 2 år. Vi har sista veckorna märkt att han ofta blinkar med ögonen, lite tics-aktigt. Även mormor har kommenterat...
Svar
9
· Visningar
26 416
Senast: Horzelover
·
Övr. Barn Vet inte hur många gånger han gallskriker ett eller två vrål för att sedan bli tyst igen. I natt rusade jag in där och då ligge rhan på...
Svar
6
· Visningar
1 961
S
  • Låst
Övr. Barn En häst kräver ju i genomsnitt 2 timmar om dagen i tid vill jag mena, med motion, skötsel osv... (om man stressar som en tok) ;) Hur...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: ullo
·
Övr. Barn har varit på gynundersökning idag med vul, det visade sig att jag har ägglossning för fulla makaroner! livmodern var redo och högra...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: wtf
·
C
Övr. Barn Ja...vad ska/får man göra och inte göra? Nu tänker jag i första hand efter en vaginal förlossning utan större komplikationer. Kan inte...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: vippan
·
Övr. Barn Jag måste ha tag i någon bra salva till mig själv. Fick ett litet skrapsår under förlossningen, sved som tusan samma dag så då på bb...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: Linisen
·
M
Övr. Barn vid en andra grav? när jag var gravid med min son ,iv 16,så fick jag ett ljumskbråck,fick absolut inte röra mej mer än till toa,hämta...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: ameo
·
Övr. Barn Igår så var vi och mätte & vägde lille Jonas. På bara ca 2 veckor så hade han växt 3 cm & gått upp 548 g ! Tyckte väl att det...
Svar
10
· Visningar
1 211
Senast: squirlett
·
T
Övr. Barn Tjenare! Jag krattade nog lite för mycket löv i helgen för mitt vatten gick 05.45 i måndags morse. Vi åkte in direkt. Var öppen 3...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 712
Senast: Bebben
·
O
Övr. Barn Kan lova att här är en som känner sig som världens sämsta mamma just nu....:cry: Vi var på ett Rusta i eftermiddag, där lyckades min 3½...
Svar
4
· Visningar
4 796
Senast: Borboleta
·
Övr. Barn Just nu är jag inne i en så sjukt jobbig fas. Det känns inte kul att vara gravid. Jag känner mig ensam, på nåt vis. Jag kan inte riktigt...
2
Svar
38
· Visningar
3 048
E
Övr. Barn jag kan inte äte en enda mltid utan att spy, allt detta kräkande tar knäcken på mig. Jag har gått till läkare och fått med. men de...
2
Svar
27
· Visningar
3 496
Senast: Gesska
·
Övr. Barn kan inte alla lägga in bilder på sina ullaredsfynd till barnen allt från kläder till leksaker. (Även mammakläder) Jag ska dit om en...
2
Svar
23
· Visningar
2 972
Senast: jemaha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp