Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Finns det några vettiga och "lagom" datorprogram för små barn? Vår 18 månaders är väldigt intresserad av våra datorer och klarar av att...
2
Svar
34
· Visningar
4 256
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Nu är jag Linda, Annas syster här inne och uppdaterar. Anna födde sin lilla Saga i torsdags kl 18.41 med kejsarsnitt efter 26...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 227
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Är det bara jag som har det barnet? Har en 6-årig dotter som i ca 5 års tid nu driver mig till vansinne. Hur bra lyssnar era barn...
2 3
Svar
40
· Visningar
20 378
Senast: Gerbillus
·
K
Övr. Barn Tycker väl att det här forumet kanske lämpar sig bäst för den här frågan! Om man har gjort ett gravtest 4a dagar efter att man skulle...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn En hand! Och den kan röra på sig med :idea: Och så var morsan elak och tog kort på mig när jag minst anade det, då får jag så...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: nevin
·
Övr. Barn Vilken är bäst? Vilka använder ni? Letar efter komplett vitamineraltillskott till sonen, 1½, men har svårt att välja. Många fattas järn...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 686
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Alltså... Egentligen tycker både jag och min omgivning att det är helt okej att ta tvn till hjälp som barnvakt, men jag vill ändå veta...
Svar
17
· Visningar
1 645
Senast: ulda
·
Övr. Barn Sonen ble 6 v i söndags, är 60 cm lång och väger 6.5 kg. BM tappa nästan ögonen av förvåning när jag sa hur mycket han äter. Ha är...
2
Svar
22
· Visningar
1 757
Senast: Minta
·
Övr. Barn I onsdags morse vaknade jag med en skum känsla.... Det går inte att sätta fingret på vad det var för känsla. Kvinnlig intuition...
2
Svar
28
· Visningar
2 530
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Arvid är nu 10 dagar gammal, och för några dagar sen så började hans ena öga att vara, nu är det alldeles igenmurat. BVC tanten sa att...
2
Svar
23
· Visningar
4 347
Senast: vippan
·
  • Låst
Övr. Barn denna tråden kan egentligen ligga på fler ställen men väljer att lägga den här... vad anser ni om det? har hört att det är väldigt...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
19 962
Senast: Orzon
·
Övr. Barn Jo då. Filip 11,5 månad har ett jäkla humör (precis som sin far hade som barn). Idag när jag skulle ta en pinne ifrån honom som han...
2
Svar
23
· Visningar
3 225
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Hej alla kloka... Jag har en son på snart 6 månader. Vi har redan från när han var bara någon vecka gammal haft tydliga rutiner vid...
2
Svar
26
· Visningar
12 313
Senast: sassiball
·
M
Övr. Barn hur gamla var era barn när dom kunde sitta utan ngt stöd på en häst???
Svar
1
· Visningar
695
Senast: fettso
·
Övr. Barn Min tös på 4 år är oftast torr på natten, men ibland händer det en olycka. Jag brukar ha en nattblöja på ibland för att slippa byta...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Rina
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon va på hundkurs idag. Första "träffen", och vi hade 5,5 timmars teori. Novas morfar och plastmormor va barnvakt. När vi...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 702
Övr. Barn för små bebisar? min son är 5 veckor och vi har ibland skitsvårt att få honom att sova på natten, vilket resulterar i 2 väldigt trötta...
2
Svar
29
· Visningar
3 289
Senast: doglover
·
D
Övr. Barn Har ett jätte problem. Jag och min man fick oväntat barn förra året i januari. Under mycket komplicationer fick vi göra att bort. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: Dalhberg
·
Övr. Barn Har tillbringat en del av min eftermiddag framför TV:n då jag är sjuk. Har sett på Rescue 911 och är helt förskräckt över vad som kan...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: Egonson
·
R
Övr. Barn Hej på er! Igår T R O R jag att jag kände Pyret i magen för första gången! Men är det inte för tidigt ännu? Är i v14 (13+4)...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: Rumble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp