larv i barnmatsbruk.....

Sv: larv i barnmatsbruk.....

Fy fan vad äcklad jag blir. Kan du inte skriva ut tillverkaren av barnmaten här? Det kan väl inte vara förbjudet, det som har hänt har hänt och tillverkaren får väl stå för det.

Att man får två dåliga matvaror av samma butik tycker jag inte är ett dugg konstigt. Har hänt mig flertalet gånger från en viss butikskedja.
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Just av denna anledning jag alltid hällde upp burkmat på tallrik till min son!

Min syster fick en glasbit en gång.

Larven är inte affärens fel så det är tillverkaren du ska kontakta.
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Jag vet ! Och det är därför det är så obehagligt att larven levde - jag kan inte tänka mig att den hade kunnat leva utan syre alltså måste det ha funnits syre.

Och sen baguetterna som var mögliga - lite samma där - låter som om det kommit in syre i förpackningen...


Jag missuppfattade ditt inlägg, läste nog inte så noga. Sorry.:o
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

har pratat med doms som tillverkar maten nu och jag blev lite förvånad över att hon inte sa tex förlåt ,vi är väldigt ledsna inte ngt. bara jaha, det verkar ju jättekonstigt....och så skulle jag skicka det till dom så dom får undersöka det....om dom kompc mej för detta så vill iallafall inte jag ha några sk matchekar....täbker aldrig använda detta märket igen,innan var det mitt favoritmärke....:(
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Oerhört oproffsigt! En rejaäl ursäkt hade varit på sin plats!
Vill gärna veta märket på denna mat!?
Pm:a gärna om du har tid!

Får kväljningar bara jag tänker på detta...det blir nog inte ris till middag idag som jag tänkt.....
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

har pratat med doms som tillverkar maten nu och jag blev lite förvånad över att hon inte sa tex förlåt ,vi är väldigt ledsna inte ngt. bara jaha, det verkar ju jättekonstigt....och så skulle jag skicka det till dom så dom får undersöka det....om dom kompc mej för detta så vill iallafall inte jag ha några sk matchekar....täbker aldrig använda detta märket igen,innan var det mitt favoritmärke....:(

Har för mig jag fick såna där checkar man kan använda till vilken mat som helst men om det var märkesbundet så har väl de andra matvaror du kan välja istället för just barnmat?
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

kan jag anv t andra märken så e det helt ok.
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

har nu skickat larven och burken till tillverkaren,får se vad dom har att säga...bör väl ha ngt svar inom 2-3dagar.
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Hoppas att du får en bra ersättning nu , för det är ju under all kritik!
:mad:
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Nu var det ju inte jag som råkat ut för det här utan milles mamma. Var lite nogrannare med vem du svarar nästa gång.
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Det är inte helt ovanligt. Har läst rätt många sådana här incidenter, och det handlar inte bara om djur utan också om glas- och plastbitar och dylikt. :crazy:
 
Sv: larv i barnmatsbruk.....

Det förstår nog vem som helst. Spelar inte så stor roll vart jag tryckte, eller hur?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp