Ny bildtråd!

Sv: Ny bildtråd!

Hihi ! Ettan är faktiskt lik sin pappa också, vilket kanske förklaras av att x:et och jag (eller ännu mer våra pappor) egentligen var ganska lika till utseendet.

Varning för sömnig idiotlogik nu :o

Sambon har just övertalat mig att sonen ska få heta Vidar, det var namnet i namnboken som han föll för mest. Själv är jag den veligaste som finns tror jag, när det gäller namn.
Hur som helst så är våra pappor rätt lika vartandra och nog fasen har grabbstackarn fått utseende från dom.
När han är avslappnad liknar han min pappa (eller så ser pappa ut som en bebis :angel: ) och när han är missnöjd blir han väldigt lik sambons pappa :D

Ja som sagt var, Skogstomten borde verkligen sova :angel:
 
Sv: Ny bildtråd!

klart att en far- och morfarlik kille med en skogstomte till mamma ska heta Vidar :idea:

Vidar betyder ju han som kommer från skogen :D
 
Sv: Ny bildtråd!

*KL*
mina gosetroll som ska på kalas.
Alvin 4 Disa 2,5år.

De kramas (även om det mer ser ut som ett strypgrepp...):D

alledisakalasfina.JPG
 
Sv: Ny bildtråd!

Nu kommer en för mig osannolik bildserie. Barnen hade fått något mystiskt i dricksvattnet under dagen och fått osynliga änglavingar.

Vi var nämligen och handlade jag, Eskil och Vidar på fredag eftermiddag i stans populäraste livsmedelaffär. Det gör vi iofs ofta, men inte på det HÄR sättet :p

Inte ett enda bråk eller tjat och inget försvunnet barn :eek:

Inte ens ett akut blöjbyte eller toabesök ?!?

Man var ju bara tvungen att fota en sådan magisk halvtimme :cool:

icamixtext.jpg


:love: :love: :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Ny bildtråd!

Härligt :D
Smaskens på den sista eller?

Min kusin dotter på lite drygt 1 år fyndade cigarettfimpar i ett obevakat ögonblick på dopfikat idag :eek:
 
Sv: Ny bildtråd!

En mindre nöjd grabb som blir tokless på mitt fippelförsök att få ordning på bärsjal och grabb :D

sjalfippel.jpg


mer nöjd men det var ett tag sen
PICT6717.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

kl

Dax för lite nya bilder på Alma också:

Rider på "lillamy73"´s ponny Nappe: :love:
13091822.jpg


Älskar att bada:
13347724.jpg


Sötaste sovställningen:
12172044.jpg


Ännu en sovbild, dock gammal... Här är hon ganska exakt 1 år, och sover i en hundkorg hemma hos "cafu"! :D:love:
13604652.jpg


Min älskade unge!!! :love::love::love:
 
Sv: Ny bildtråd!

Han har som oftast valt kläder och skor själv ;) :cool:
:rofl::rofl:
Försöker du bortförklara dej? ;)

Det är ju det som är så härligt med barn som Eskil. Han sätter på sej det HAN tycker är fint och så känner han sej jättefin i kläderna han bär.
Han bryr sej ännu bara om vad han tycker är snyggt och trevligt och skiter i alla andra.
Tyvärr försvinner den goda egenskapen när de blir lite äldre. Men uppmuntra honom så länge det går, för han är verkligen en helcool liten kille.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp