Ny bildtråd!

Sv: Ny bildtråd!

Åh nu blir jag ju jättebebis sugen!
Satan måste skaffa mej ett jobb NU så att man kan få möjlighet att skaffa gullungar!

bebisar är ju så söta!
 
Sv: Ny bildtråd!

Oj vilken söt bebis!

Nu blev jag ännu mer bebissugen ju.
Fast min bara är 13 månader.
Men de är ju så underbara den första tiden när det är så små.
Det går alldeles för fort.
Nu har man en vild 1-åring istället som river huset :eek: :D
 
Sv: Ny bildtråd!

Måste bara säga att din (er) Alma är otroligt charmig! Blir ju alldeles :love: Älskar andra bilden i ditt första inlägg i den här tråden.
 
Sv: Ny bildtråd!

Eric 5 år sa:
-Oj vilken fin klänning! Du får köpa en sån till Elin! Vilken söt bebis, den är lite lik Elin!

Så var har du köpt klänningen? :D
 
Sv: Ny bildtråd!

Tack så mycket!

Han är så go o glad nu när han är liten, och vi hoppas ju att det håller i sig när han blir 1 också :)
 
Sv: Ny bildtråd!

Eric 5 år sa:
-Oj vilken fin klänning! Du får köpa en sån till Elin! Vilken söt bebis, den är lite lik Elin!

Så var har du köpt klänningen? :D

:D
Tack Erik, den klänningen är köpt på H&M för 49.90 om jag inte minns fel

Hälsa mamma :)
 
Sv: Ny bildtråd!

Jag tar mig friheten och slänger in lite fler bilder :D

Några veckor gammal:
stast.jpg


Fyra och en halv månad gammal:

bil.jpg

tabord.jpg

ta.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Slänger in lite fler bilder på Jakob :D


Här hemma hos mormor.. Ätdags! Taget av mobil därför kass skärpa

tt.jpg


ejt.jpg


Jag o Jakob badar!:rofl:

bad.jpg


bad4.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Måste bara säga att din (er) Alma är otroligt charmig! Blir ju alldeles :love: Älskar andra bilden i ditt första inlägg i den här tråden.

Tack! Jag tycker förståss också hon är underbar :love: och vill visa hela världen att det är så, därav alla bilder kanske!? :angel::D
 
Sv: Ny bildtråd!

:D
Tack Erik, den klänningen är köpt på H&M för 49.90 om jag inte minns fel

Hälsa mamma :)

Tack för infon:D Eric tycker ibland att nåt är jättefint och ska köpas till lillasyster för lillasyster är hans favorit ( vadå lillebror också finns här :angel:?):D

Hälsa tebax *fniss*
 
Sv: Ny bildtråd!

Jag skulle vara försiktigt med att lägga ut "nakna" bilder på mina barn på nätet.
 
Sv: Ny bildtråd!

Jag skulle vara försiktigt med att lägga ut "nakna" bilder på mina barn på nätet.

Skulle precis säga samma sak. Lägg ALDRIG ut nakenbilder på era barn på nätet, de kan hamna i fel händer o äckelgubbar:devil::devil::devil: sitter o dreglar över dem... :devil:nej, på med kläderna för era barns skull, de där gulliga bad o nakenbilderna får stanna hemma i albumen tycker jag...:idea:
 
Sv: Ny bildtråd!

Usch vad ni skräms! :crazy::cry:

Jag har så svårt att tänka att folk är sådana... Helt nakna barn hade jag nog inte heller vågat lägga ut, men ett barn i blöja... Fy, vad folk det finns egentligen...
 
Sv: Ny bildtråd!

Här kommer några bilder på min Tindra nu dryga 5 månader gammal:love:



 
Sv: Ny bildtråd!

Den bilden tycker jag är fin! Och jag tycker att Vidar är sötare i sin nya frisyr än den gamla, så hälsa från mig att det gör inget att han ville ha kortare hår för han blev så charmig av det!!:love:

Så stor han ser ut förresten!!:eek:
 
Sv: Ny bildtråd!

Varsegod:D

vad gullig han är:love:

Ja det tycker jag med!:love: Herregud, han har blivit så stor och så SMART att jag ibland tapapr hakan alldeles!!:D Han är också så mån om Elin. I förrgår när han varit borta under några dagar och såg Elin för första gången igen så sa han " Hej Elin, vad söt du är":D

Han vill också vara med och välja kläder till henen har jag märkt:D Gillar när hon har rosa på sig!! I morse tyckte han dock att hon skulle ha den där solskyddsdräkten på sig och att jag skulle blåsa upp hennes pool så att hon kunde bada:D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp