Ny bildtråd!

Sv: Ny bildtråd!

Han är jättestor :eek:

Mjaeae, håret ska växa ut 2cm - det är extremt opraktiskt att behöva smörja solskyddskräm i nacken :cool:

Jag vill också se bilder på Elin !

Här kommer en lite rolig - är vi släkt tro, min äldsta son och jag ? Tur man får ha en som det syns på för den minsta är fortfarande klonad på pappa :D

vidarskjona13.jpg


eskilbil3.jpg
 
Sv: Ny bildtråd!

Mina grabbar ä också långhåriga, så "illa" att Isaac letade upp en sax hos min syster och klippte av luggen!:eek: Jag hade ändå dagen innan förklarat att det ju är skitfint, ska bara klippas lite rakt och att det är praktiskt att slippa smörja en massa.....

Jo Vidar är lik dig, Eskil är sin papap upp i dagen ja, otroligt att man ka vara så lik!

Men tur att du har en unge som ser ut som du:p Ingen av mina ser ut som jag ju:crazy:

Vacker bil du har:angel:

Bilder på Elin finsn ju i den här tråden, dem har du väl inte missat?:)
 
Sv: Ny bildtråd!

Ja det tycker jag med!:love: Herregud, han har blivit så stor och så SMART att jag ibland tapapr hakan alldeles!!:D Han är också så mån om Elin. I förrgår när han varit borta under några dagar och såg Elin för första gången igen så sa han " Hej Elin, vad söt du är":D

Han vill också vara med och välja kläder till henen har jag märkt:D Gillar när hon har rosa på sig!! I morse tyckte han dock att hon skulle ha den där solskyddsdräkten på sig och att jag skulle blåsa upp hennes pool så att hon kunde bada:D

både snäll och charmig :love:
vilken kille:D
 
Sv: Ny bildtråd!

*kl*

Här kommer dagsfärska bilder på Eskil 2½. Först äter man glass med hela ansiktet och sedan DYKER man i jord- och grushögarna på gården :idea:

Han har som oftast valt kläder och skor själv ;) :cool:

eskilglass.jpg


eskilkung.jpg


eskilatt.jpg


eskilsmutsw.jpg

Superfina bilder, vilken tuffing:).Vilka underbara ögon:). Den sista bilden va bara så fin, den hade ja nog förstorat upp o gett honom när han blivit stor:)
 
Sv: Ny bildtråd!

Gud va alla har fina bilder på sina små troll:)..Ja har en fyraåring som e vår ögonsten så klart, o kämpa o bli me barn igen...Man blir ju så sugen av alla bilder, hoppas de smäller till här snart...:)Supergoa bilder....:banana:
 
Sv: Ny bildtråd!

*kl*
Lägger in två veckor gamla kort på mina då, påväg till farmors födelsedagskalas.
Rene001.jpg

Ida, 17 månder.

Rene003.jpg

Sebastian, snart 5 år.
 
Sv: Ny bildtråd!

Din och din partners genbank verkar vara 100% kompatibla, snacka charmig unge!


//No1 - som inte är särskilt lättflirtad.
 
Sv: Ny bildtråd!

Här kommer bilder på våran dotter:

Midsommarfin:
PICT0295-2.jpg


Kransen levde i ungefär 20 sekunder, och inte ville hon titta in i kameran heller..

Djurparken:
PICT0283.jpg


Har just stoppat hela fingret i näsborren på en jak..
 
Sv: Ny bildtråd!

Din och din partners genbank verkar vara 100% kompatibla, snacka charmig unge!


//No1 - som inte är särskilt lättflirtad.

Det är BARA partnerns gener på utsidan i den där !

Jag har lite annat småkrafs med i receptet, typ envishet och bokstavsintresse :cool:

kopia.jpg


Pappa till höger...
 
Sv: Ny bildtråd!

Hihi ! Ettan är faktiskt lik sin pappa också, vilket kanske förklaras av att x:et och jag (eller ännu mer våra pappor) egentligen var ganska lika till utseendet.

Tvåan däremot - jaaaaa.... Jag fick ett biologiskt frispel när jag såg en svartlockig nyfödd bebis och äggstockarna hoppade och skrek att de ville göra en till bebis som såg ut som pappan :D Så de fick väl stå vid sitt ord och inaktivera de egna utseendegenerna i embryot :idea:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp