Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Har blivit lite :confused: när bl.a min farmor kläcker ur sig "Ja, nu har ni ju blivit en RIKTIG familj!" Vadå riktigt familj ? Det...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Rina
·
Övr. Barn Yngste sonen har magsjuka och är eländigare än eländigast idag. Han kräktes ca 5 gånger i går natt och hade diarré frm till kl 10 på...
2
Svar
35
· Visningar
4 353
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Här har ni som är/ska bli mammor lite tidsfördriv :) 1. Hur gammal är du? 2. Hur gammal är barnets pappa? 3. Var barnet planerat...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 299
Senast: marbella ryttare
·
L
Övr. Barn Har på omvägar fått höra att min syrra är gravid, vi har pratat i telefon och setts men hon har inte sagt ett ljud, blir så ledsen:(...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: Luxus
·
Övr. Barn Ni som har pojke och börjat pottträna. Hur gör ni? Min kissar alltid utanför, blir en vacker stråle ragt ut.vill heller inte korigera...
Svar
7
· Visningar
7 185
Senast: Willebillebus
·
E
Övr. Barn Nu är alla mina tre döttrar på 10 , 13 & 15 igång och tävlar med dera ponnyer. Hur ska jag hinna med allt detta ? Min 10 åring tävlar...
Svar
11
· Visningar
1 356
Övr. Barn Hur är det nu - är det verkligen tillåtet för en skola att låta eleverna betala för en klassresa ur egen ficka? Min 15-åriga...
Svar
16
· Visningar
1 480
Senast: MataHari
·
Övr. Barn Jag har blivit förlöst med kejsarsnitt två gånger och har ett ärr efter detta. Det sitter ner i "busken" och är ungefär 15 cm långt. Det...
2
Svar
24
· Visningar
11 471
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Arvid är nu 5 dagar gammal... Hans navelsnutt luktar lite mysko, och så är den lite rinnig, det blir små fläckar på bodyn. Är det...
Svar
16
· Visningar
7 965
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Ja, vad fick de utstå under era förlossningar egentligen? Jag vet att jag var NOGGRANN att varna min sambo för vad som komma skulle...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 138
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Någon här som drabbats av det? Var hos BM idag och tydligen hade jag alldeles för höga sockervärden i blodet. Måste tillbaka på...
Svar
15
· Visningar
4 119
Senast: Brandgul
·
W
Övr. Barn Jag har börjat att fundera lite kring hur min förlossning kommer att bli denna gång, och något som jag inte trivdes med vid förra...
2
Svar
38
· Visningar
3 297
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Jag började jobba efter 1½ mån med ettan och 5 månader med tvåan. Sedan har jag de senaste 2½ åren jobbat någon slags deltid den tid...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 831
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hur mycket jobbar ni? Alltså hur länge måste era barn vara hos dagmamma/dagis? Jag har blivit erbjuden att köpa en verksamhet som jag...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Ni som har barn med egen häst/ponny, hur gamla har de varit när de fått hästen, och hur har det fungerat med ridning, skötsel, mockning...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: lindilutt
·
  • Låst
Övr. Barn Har någon av er varit där och träffat Solveig Lindeberg (stavning?)? Min barnmorska har remitterat mig dit och jag ska träffa henne med...
Svar
1
· Visningar
1 485
Senast: ullo
·
Övr. Barn sova på mage igen :bump::bump::bump: Bästa sovställningen är ju så klart på mage. Och flera månader har gått utan att jag kunnat...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: quintess
·
A
Övr. Barn Ni som har barn (tonåringar) under 15 år, får de cykla utan hjälm för er föräldrar? Ställer frågan då jag har en STOR konflikt med...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
16 630
Senast: ensvans
·
Övr. Barn Min 5-åriga dotter tjatar på att få ett datorspel i julklapp men jag är extremt skeptisk till datorspel. Men jag har aldrig spelat själv...
Svar
12
· Visningar
3 339
Senast: ensvans
·
Övr. Barn Sitter och läser lite om barns utveckling och ser då att det står "Femårsåldern år ofta en lugn period i utvecklingen. Det är som om...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp