Peppa bebis!

Sv: Peppa bebis!

*kl*

Åh, har följt tråden i det tysta-men nu kan vi äntligen hoppa upp och skrika ; Grattis Odugling!!!:bump::bump:

Ska bli så spännande att få se bilder på tösen:p
 
Sv: Peppa bebis!

Grattis!! Hihi sa jag inte att det var dags när man spyr och värken kommer ner i benen eller i ryggen :angel:
 
Sv: Peppa bebis!

Här är det en till som har följt tråden, och våndats i det tysta. GRATTIS!!
 
Sv: Peppa bebis!

Äntligen! Vad skönt.

Hoppas allt gick bra !! :banana:

Grattis! :bump:
 
Sv: Peppa bebis!

Vilken befrielse att höra!! :banana:

Hoppas nu allt har gått bra för alla inblandade! :)

Grattis!!

/Timsetim
 
Sv: Peppa bebis!

*kl*

Grattis! :bump:
Hoppas allt gick bra och att alla inblandade mår toppen! :bump:
 
Sv: Peppa bebis!

*knapplån*

ÄNTLIGEN som Gert Fylking skulle ha ropat! :rofl:

Berätta gärna hur det gick till om dom bråkade mer med dig på förlossningen osv... när och om du orkar! Och så måste du ju visa bild på lill-fröken! Och vad ska hon heta?

GRATTIS GRATTIS å GRATTIS!!!!!!
 
Sv: Peppa bebis!

Knappen!

Tack för allt pepp och allt grattis, till att börja med! :love:

Vattnet gick hemma i Lördags, klockan 16:30, 19:30 var vi inskrivna på förlossningen och 20:09 var Li född. Så hon fick bråttom, när hon väl bestämde sig. Krystvärkarna varade bara i 6 minuter innan hon var ute. Och jag är GLAD att vi hann in, för hon hade navelsträngen två varv runt halsen, lilltjejen. :crazy: Fick sy ett stygn, sen var det bra med det.

Nu är vi mycket trötta. Amningen har inte funkat och jag ska berätta mer ingående hur allt vart när jag fått vila lite :)

Lilldamen vägde 2680 gram och var hela 47 cm lång.
Och helt, alldeles... Underbar! :love:

http://i232.photobucket.com/albums/ee293/odugling/Li.jpg?t=1194264221
 
Sv: Peppa bebis!

Knappen!

Tack för allt pepp och allt grattis, till att börja med! :love:

Vattnet gick hemma i Lördags, klockan 16:30, 19:30 var vi inskrivna på förlossningen och 20:09 var Li född. Så hon fick bråttom, när hon väl bestämde sig. Krystvärkarna varade bara i 6 minuter innan hon var ute. Och jag är GLAD att vi hann in, för hon hade navelsträngen två varv runt halsen, lilltjejen. :crazy: Fick sy ett stygn, sen var det bra med det.

Nu är vi mycket trötta. Amningen har inte funkat och jag ska berätta mer ingående hur allt vart när jag fått vila lite :)

Lilldamen vägde 2680 gram och var hela 47 cm lång.
Och helt, alldeles... Underbar! :love:

http://i232.photobucket.com/albums/ee293/odugling/Li.jpg?t=1194264221

Så skönt att det gick så bra när du väl fick börja föda!

Underbart söt är hon, lilla Li! :love:

Stort grattis igen! :)

/Timsetim
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 953
Senast: Karminnie
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 716
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp