Peppa bebis!

Sv: Peppa bebis!

Skickar lite pepp o godnattkram :) Hoppas du får sova lite i natt o att bebis behagar titta ut i morgon när du hämtat krafterna lite.
 
Sv: Peppa bebis!

Usch vad jobbigt du har det:(, skickar lite peppkramar och en rejäl spark i ändan till BB så de tar och hjälper dig nu!
 
Sv: Peppa bebis!

Klockan nio är jag välkommen in till Nyköping. Jag kommer spendera natten där... minst.

Ska ta mig en promenad och hoppas det kan dra igång något.

Hoppas, hoppas, hoppas att du har fått stanna där och att du får föda idag!!

Stor kram och pepp till dig! :banana::bow::banana::bow:

/Timsetim
 
Sv: Peppa bebis!

kl*

Hoppas Hoppas...på en liten bebis nu :bump::bump:

Roligt att följa alla blivande mammors trådar här..
 
Sv: Peppa bebis!

Sådär ja...

*trumvirvel*

Jag har fått äran och berätta att det igår föddes en underbart vacker liten tjej! :love: :love:

En sak är i alla fall säker, jag kan ju glömma att köpa några bebiskläder, jag får satsa på kam och klämmor...hon har ärvt sin mammas hår kan jag ju meddela :angel::D

Sådär ja, nu sitter jag och gråter för fjärde gången idag...:crazy::cry:

:love::love::love:

Bilder och hela historien kommer från mamma imorgon! :bow:
 
Sv: Peppa bebis!

grattis och stort grattis!
äntligen kom din lilla bebis ut.
många av oss har har följt tråden slaviskt.
hur gick det? gick det bra?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 962
Senast: Karminnie
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 716
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp