så irriterad!!! (barnvakt)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: så irriterad!!! (barnvakt)

Dom vill ju passa henne. jag kan lika gärna lämna bort henne till någon annan.

Det där lät illa!!
Du gnäller över en blöt blöja(skitsak att gnälla över),men..kan lika gärna lämna bort henne till någon annan??? Alltså,till vem som helst??
Var glad att du har så bra barnavakt,som ställer ställer upp för er!
 
Sv: så irriterad!!! (barnvakt)

*lånar knapp*

herrejösses, jag undrar nu hur detta triviala inlägg kan uppröra så totalt, TS ville nog bara lufta sin irritation så som man ibland behöver göra. Måhända överreagerade ts på denna blöta blöja, men hur lätt är det inte att göra det som nybliven förstagångsmorsa?

ni som undrar varför ts orkar bry sej över en kissig blöja o för den här diskussionen vidare till i det närmaste häxjakt, hur orkar Ni bry er om detta så totalt oviktiga inlägg?

Ibland behöver man lufta, tycker man det är en urlöjlig grej att hetsa upp sej över så kan man oxå låta bli att svara, visst, detta är ett forum med fria åsikter men jag tycker det mest verkar som merparten har haft en dålig o behöver en hackkyckling att avreagera sej på mer än att vädra sin åsikt.

Coola ner er vänner :cool:
 
Sv: så irriterad!!! (barnvakt)

Ja du .. gissa om mina tre barn ALDRIG har haft en för blöt blöja någon gång som dessutom läckt igenom alla kläder..:smirk:

:rofl:Inte mina heller när dom var små... och gissa vad?:devil:
Dom är FRISKA och glada vuxna idag:rofl:trots en del blöta blöjor genom årens lopp...
 
Sv: så irriterad!!! (barnvakt)

TS ville nog bara lufta sin irritation så som man ibland behöver göra. Måhända överreagerade ts på denna blöta blöja, men hur lätt är det inte att göra det som nybliven förstagångsmorsa?


Just därför började vi med att försöka förklara att det inte är hela världen med en blöt blöja och att man kan börja med att prata med barnvakten ifråga innan man flippar ur för en petitess. :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 537
Senast: Gry
·
Småbarn Kopierar från min blogg. Min systers barn går på samma dagis, dock inte i samma avdelning och hus men man blir ändå förvånad över hur...
Svar
7
· Visningar
1 314
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 951
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp