Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Övr. Barn Jag är lite fundersam på om jag är gravid eller inte. Det är möjligt att jag skulle kunna vara det. Har i ungefär en vecka haft...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Bellatrix
·
S
Övr. Barn Jag har BF nu den 12/12 iår och jag är lite rädd att jag ska få ett stort barn igen. har nämligen hört att barnen brukar bli större och...
2
Svar
21
· Visningar
3 441
Senast: orcide
·
Övr. Barn Jag börjar bli tokig. Saga är nu två veckor, och hon äter oavbrutet. Min mjölk räcker inte till, utan vi måste ge tillägg till...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 599
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Hade foglossning som jag kanske inte brydde mej så mycket om under graviditeten. Jag mockade, gjorde hagar osv. På kvällarna hade jag så...
Svar
6
· Visningar
1 704
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Sommaren närmar sig, och nu vill jag se lite nya, aktuella bilder på era barn! Här är våran Alma, snart 14 mån: så här fin...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 820
Övr. Barn :rofl: Ojojojoj, det är verkligen så att amningen gör så man har gröt i huvet! Min sambo ringde just, han var klar hos tatueraren...
2
Svar
29
· Visningar
2 356
Övr. Barn Han åt vid halv elva, somnade före halv tolv och vaknade kl 6:banana::banana:, hur underbart som helst! Allt jobb med att få honom att...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Jen
·
C
  • Låst
Bil
Övr. Barn Bästa dragbilen som får dra minst 2 ton men som inte bara är lastbil utan även bekväm att köra ???????? Jättebra om svarar. Eva
Svar
3
· Visningar
772
Senast: tifo
·
Övr. Barn varför får man så mycket fördomar när man säger att man vill ha svarta kläder till sitt barn? jag går för det mesta svartklädd, vf kan...
2
Svar
20
· Visningar
1 788
Senast: doglover
·
P
Övr. Barn Jag tror jag blir galen snart. Jag har haft ont i huvudet i 8 veckor nu. Inte varje dag men det är oftast när jag är på jobbet. Jag...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Piffelina
·
J
  • Låst
Övr. Barn Jossan & Emma_vsm sitter fast i stormen med hästtransport. Har varit hos Per Spångfors. Det går ej att ta sig fram med bil samt...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: tifo
·
P
Övr. Barn Jag vet inte riktigt om tråden ska vara här men det kändes iaf bäst... here we go... I april i år så träffade jag en helt underbar...
2
Svar
22
· Visningar
4 330
Senast: pluttis
·
Övr. Barn Nu går det så där fort igen! Tänk att det redan har gått en månad sedan man kom in där på förlossningen. Och gissa vad han fått i 1...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Hur mkt/länge får era barn sitta vid datorerna? Vad för slags spel spelar dom? Ålder? Håller ni er till åldresgränserna som står på...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Pia
·
Övr. Barn Har idag för första gången på 15år varit inne i en leksaksaffär. Jag som får genusångest när jag vandrar förbi barnklädesavdelningar...
2
Svar
32
· Visningar
2 545
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn När byter "alla andra" från spjälsäng till vanlig säng? Och vilket tycker "alla andra" är bäst, vanlig barnsäng eller växasäng? :)
2
Svar
21
· Visningar
4 470
Senast: Lupin
·
C
Övr. Barn Hejsan! Jag har springmask:o Har sökt på springmask o då kommer de upp lite på förälder så ni här på förälder verkar ha lite...
Svar
16
· Visningar
12 827
Senast: ainasoja
·
M
Övr. Barn idag när jag nästan hade gett min son på8mån en helburk med barnmat så låg där en larv:eek::eek: en vit:eek:.tycker det e super dåligt...
2
Svar
33
· Visningar
2 677
Senast: renatechampion
·
Övr. Barn Min stackars lille bebis brukar minst en gång om dagen få en fruktansvärt jobbig hicka. Hela han ligger och hoppar. Nån som har...
Svar
9
· Visningar
1 271
Övr. Barn Nu har jag haft sammandragningar sedan kl 4 i morse. Eller jag tror det är sammandragningar iaf :D Inte lätt att veta så här första...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
13 647
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp