underBARA barn!

Sv: underBARA barn!

Buketräff? Jag är på med liten kille! Sambon blir hemma, han är lagom road av galna bukefolk säger han:D
 
Sv: underBARA barn!

Jag har gått och sneglat på dem i "evigheter", men jag tänkte att det kunde vara lagom vid 3-årsdagen. :)
 
Sv: underBARA barn!

Kom på fredagen så kan du få låna en mei tai på mässan så du slipper släpa vagn inne på mässan! :angel:

Jag kommer på fredagen, ska träffa min kompis från uppsala som också sydde mei taier (tror jag nämnde henne i går) så vi kan väl träffas och ta en fika på mässan?
 
Sv: underBARA barn!

Jag ska stå i Babydesigns monter 2 halvdagar, men jag vet inte vilka dagar och tider ännu.
 
Sv: underBARA barn!

Jag kommer att vara där på lördag eftermiddag iallafall. Sambon ska på fotboll, så då passar jag på att frossa i barnmässa! Tittar in hos dig om du är där då!
 
Sv: underBARA barn!

Typ såhär ser vi ut:

kangaru_guld.jpg
 
Sv: underBARA barn!

Vad bra, då vet jag vem jag ska leta efter. Jag har tyvärr inga vettiga kort, men så här ser jag ut iallafall!

14435623.jpg
 
Sv: underBARA barn!

Ett gott råd, åk själv!Finns inget mer glädjedödande än att släpa runt på nån som inte vill.

*dumma escodobe, lär dig att läsa hela tråden*
 
Senast ändrad:
Sv: underBARA barn!

Intressant! Har aldrig sett en "springcykel" (kallas de så?) förut.

OT: Underbart söt förare på bilden! :)
 
Sv: underBARA barn!

Ser mest lite puckad ut, men det gör jag jämt så det jämnar ut sig :D
 
Sv: underBARA barn!

Nu har jag fått tiderna som jag ska stå i Babydesigns monter.
13-17 på fredagen (alternativt 12-16), och 10-15 på söndagen :)

Det är bara att komma fram och hälsa. Jag lyssnar på "Lydia" ;) Eller Therese :p
 
Sv: underBARA barn!

ad synd att du inte står något på lördagen.... Men jag kommer kika in där ändå:)
 
Sv: underBARA barn!

min kompis ska stå i samma monter bla på lördagen. ljust långt hår med 2,5-månades bebis ned mkt mörkt hår... hon är jätteduktig på sjalar, om ngn behöver hjälp :love:
 
Sv: underBARA barn!

Puttar upp tråden.

Jag ska dit och "strosa runt" med Nova-Li i morgon, och på söndag ska jag stå vid Babydesign igen :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 791
Senast: lundsbo
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 524
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp