underBARA barn!

Sv: underBARA barn!

Kul att träffas. Synd att Nova-Li inte var på toppenhumör; byta blöja hjälpte en hel del iaf ;)
 
Sv: underBARA barn!

Jag hade en liten grinolle också, han behövde äta lite och sen somnade han! Men det var roligt att se en till Bukefalist:)!


Köpte ju en sjal och nu ser jag fram emot nästa vecka när den ska komma hem och provas:)
 
Sv: underBARA barn!

Om du nu inte kopplade så var det jag som var fram och först pratade med bebis när du demade, och sen när vi hann prata litegrann. Kom på sen att jag kanske inte alls ser ut som jag gjorde för typ 15 år sen!!
 
Sv: underBARA barn!

Ahh, jo nu i efterhand kopplar jag.. Men inte då, det var så mkt folk (och det var många från sjalbarn.se som hälsade på mig också, så jag blev lite snurrig av alla nick :rofl::p).
 
Sv: underBARA barn!

Ahh, en sån som jag stod och sålde http://www.babydesign.se/

(inte min favorit, men andra i montern gillade dem jättemkt, så det är ju individuellt. Jag är ju så van med breda långa "vanliga" vävda sjalar :D, men den är nog betydligt smidigare att lära sig eftersom den är så "nätt").
 
Sv: underBARA barn!

Nej, det kan inte vara den, för så såg den inte ut alls.... det var inget hjärta på min... hmmm, den var lång, 5,6 meter tror jag, vävd och jag tog en brunaktig färg på den.... attans då, mitt minne är visst bortkollrat!


Den såg ut som den gröna som finns på bild om man läser mer om den där sjalen!
 
Senast ändrad:
Sv: underBARA barn!

Men hjärtat är tillval, och finns inte än har jag för mig, ens!

De första färgerna är
-Kolsvart
-Chokladbrun
-Plommon
-Olivgrön
-Naturvit

Den bruna har jag nog inte sett :o, men den gröna var ursnygg i färgen. :love:
 
Sv: underBARA barn!

Aha, då är det den jag ska ha då :idea:, chokladbrun lär det ju vara! Jättesmidig att knyta tyckte jag, det ska bli så kul att prova på hemmaplan!
 
Sv: underBARA barn!

Nej, inte än, jag trodde att den kom igår, men det var bara några filmer.... Väntar fortfarande ivrigt!
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 791
Senast: lundsbo
·
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 524
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp