Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ni som har 2-3-åringar vad skall ni ge eller har föreslagit släkten att ge i julklappar? Dottern fyller 2 år den 1 januari dessutom...
Svar
8
· Visningar
8 334
S
Övr. Barn nu är jag ju inte gravid.. än ;) men titta på allt som har med bebisar att göra får man väl göra ändå?:p nu har jag hittat fina...
Svar
2
· Visningar
1 390
Senast: Mammadutt
·
Z
Övr. Barn Hej på er allihopa, har suttit och läst länge och nu önskar jag lite råd från er. För att göra en lång historia kort så sitter jag i...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: zole
·
S
Övr. Barn Sanna är nu 11 månader och går nu stadigt och fint! Älskar denna lilla höna och har lite nya bilder från igår! Hon säger titta (på...
2
Svar
34
· Visningar
2 164
Senast: jea78
·
Övr. Barn Tittade på Rachel Ray imorse en liten snabbis.. Kom in precis när en mamma berättade om sin dotter... dottern va kanske ja max 7...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: Vaccan
·
Övr. Barn Var kommer de här känslorna ifrån?? Vem startade klockringningen?? :confused: Vad gör man åt det? Hela mitt inre skriker efter barn...
2
Svar
20
· Visningar
2 234
Senast: nässla
·
Övr. Barn GRATTIS Resten får Jolanta avslöja själv!
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 227
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har åkt på världens förkylning och lederna är i strejk! Ryggen gör så förbannat ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :crazy...
Svar
14
· Visningar
4 743
Senast: doglover
·
N
Övr. Barn Ja, snart jul och alla släktingar vill veta vad barnen önskar sig. Båda två, pojke 14 år och flicka 12 år fyller dessutom år i nov och...
Svar
10
· Visningar
16 799
Övr. Barn Funkar det? Kan det vara skadligt på nåt sätt?
Svar
13
· Visningar
2 767
Senast: emma74
·
H
Övr. Barn Jag fick min bebis den 7/11 :) Kan jag söka om Föräldrapenning för denna månad då?
Svar
3
· Visningar
949
Övr. Barn Min son har en j*vla aptit. Han kan ligga och bli ammad i en timme och sedan smälla i sig upp till 330 ml ersättning. Mindre än 2...
2
Svar
30
· Visningar
9 426
Senast: Pallas
·
V
Övr. Barn Idag var jag iväg och köpte en 30 kilos havresäck. Såklart så hade jag lovat att inte bära den själv, utan be om hjälp. ( :angel: ) Men...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Använder ni någon form av tvål till era bebisar? I så fall vilken sort? Jag har hittills envisats med att endast använda babyolja i bad...
Svar
16
· Visningar
1 533
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Har just kommit hem från ettårskontroll. Barnläkaren upptäckte att det knäpper lite i hans höfter när hon gör "böjprov", vilket det inte...
Svar
10
· Visningar
10 183
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Lillskruttan som blir 3 år om en sisådär 2 månader börjar i vårt tycke bli så stor att hon ska sluta sova middag på dagis - men...
2
Svar
31
· Visningar
2 920
Senast: biffen
·
J
Övr. Barn Jag är alldeles för osäker i min föräldraroll. Önskar jag visste vad som var normalt, önskar jag tog saker med en nypa salt, önskar...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 574
T
Övr. Barn Hej! Vår treveckorstjej har senaste veckan börjat skrika otröstligt på kvällar och nätter. Typiska symptom för spädbarnskolik. Hon...
2 3
Svar
41
· Visningar
19 375
Senast: Nikolajev
·
Övr. Barn hade jag precis lyckats övertyga min sambo att nu j-lar är det dags att åka till BB, med eller utan honom. Och klockan 12.30 låg lilla...
Svar
2
· Visningar
785
Övr. Barn Ingen minns mig kanske, men här är jag igen, har liksom glömt av detta forumet, har fastnat på FL :angel: Sunna Dís, numera 9,5 månad...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp