Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Övr. Barn Jag skulle behöva hjälp med lite ideer om vad man kan göra på helgerna med sitt barn. Är en mamma som tack vare pappans skiftarbete är...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Poppis
·
Övr. Barn En relativt nära vän har nyss fått en liten tjej och jag funderar på om och vad jag kan ge för att visa att jag tänker på dem. Det hela...
Svar
6
· Visningar
958
Övr. Barn Det har jag och min sambo gjort, Emmaus (typ som myrorna?) håller på att samla in ryggsäckar med olika saker till fattiga/gatubarn i...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Prata precis med lönekontoret för de hade gjort fel (igen) Hon sa då att jag skulle få föräldralön, vad är det för något? Hur länge...
2
Svar
20
· Visningar
5 266
Senast: Kickis
·
T
Övr. Barn Ni som fött barn, fick ni ont i svanskotan efter förlossningen? Jag känner mig fullt återställd i de nedre regionerna även om jag...
Svar
17
· Visningar
5 739
Senast: twinstar
·
P
Övr. Barn Har ett stort problem... Min 16månaders son har ständiga utbrott om det mesta. Sitta och äta, leka på rätt sätt, klä på sig, klä av sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 530
Senast: Poppis
·
Övr. Barn Ansökte om föräldrarpenning för november månad då jag var osäker på om min sjukskrivning skulle förlängas... Nu blev den det fram till...
Svar
6
· Visningar
3 531
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn 05:05 imorse gick vattnet :bump: Vi måste köpa ny bäddmadrass...:angel: Har tid kl 11 för UL men vet e tusan om jag kommer gå på...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
23 875
Senast: nevin
·
Övr. Barn Min dotter som är snart 5 ska idag ha gympa. Hon älskar gympa. Vi måste åka lite tidigare till dagis för att hinna. Jag nämnde detta för...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Coop
·
R
Övr. Barn Jag är gravid i v 6 + 3 :love: Blir mitt första barn. Hur känns det för er andra gravida so far? Är det första eller har ni barn...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 271
Senast: domino
·
Övr. Barn Okej illamående vet jag ju att man mer eller mindre blir som gravid,vilket jag också varit/är mycket,blivit lite bättre sedan jag...
Svar
3
· Visningar
704
S
Övr. Barn Jag har letat som en tok för att hitta hängselbyxor i jeans, sk snickarbyxor, till min dotter (strl 122/128). Hittar inte detta...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Wilfa
·
M
Övr. Barn Ja, frågeställningen är ju i princip redan klar i och med rubriken ;) - men för att förtydliga: hur stor är arvbarheten av allergier...
Svar
17
· Visningar
2 241
Senast: ujent96
·
Övr. Barn Ja, hur är det med det egentligen? En sanning med modifikation? Jag tycker mest det låter som nån skröna. För hur ser det då ut i...
2
Svar
21
· Visningar
5 791
Senast: Chlo
·
F
Övr. Barn gjorde mitt sista ul för ca 1.5 vecka sedan, då i V. 33. Hade då 2 barnmorskor hos mig då den ena höll på att lära sig ultraljud och...
Svar
6
· Visningar
1 889
Senast: Frieserhäst
·
V
Övr. Barn Nu är jag nojig igen och övertygad om att jag håller på att drabbas av antingen en ond förbannelse eller elakartad cancer. Efter...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: emma74
·
Övr. Barn Ni som har småbarn och häst. Hur får ni ihop det? Har ni hästen hemma eller inackorderad? Om ni har den inhyrd nånstans hur långt har...
2
Svar
39
· Visningar
5 826
Senast: via
·
T
Övr. Barn ja, finns det "mammaridbyxor"? tacksam för svar:love:
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Cronis
·
B
Övr. Barn Vid vilken ålder/vikt kan man sätta bebisen i en hoppgunga?
Svar
17
· Visningar
5 189
Övr. Barn Hittade lite bilder från sommaren. Hur söta kan man bli? Min sambo kommer verkligen att bli världens sötaste pappa! :love: Nej, jag är...
2
Svar
21
· Visningar
2 238
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp