Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hon skrev ju själv att de hade olika syn på abort och hon ville behålla barnet alltså var det ju ett beslut av henne att bli föräldrar.
De hade använt kondom , så från hans sida kanske det inte var självvalt att bli pappa .
Kan tilläggas att jag själv är mot abort men jag skulle aldrig ha sex med någon jag inte känner väl eftersom man vet ju hur det kan gå liksom
Sen tycker ju jag att pappan skall få en chans och jag blir lita "mörkrädd" när jag läser hela ts inlägg
/Cetzy
Japp, den 5 december, herregud vad stor min bebis är nu! Vad fort tiden liksom går!Öhhh, kopplingen undgår mig?
Läget är: här finns ett litet barn, en mamma som tar fulla ansvaret för detta barn och en pappa som av allt att döma inte bryr sig om barnet.
Ja precis, det är lång tid, 21 veckor är det nu.
Pappan har fått en massa chanser och nu handlar det alltså om att han vägrat skriva under ett papper så att barnet kan få gå på dagis. Skriver han inte under det nu, så tar mamman upp frågan om vårdnaden.
Nu har jag bestämt mig att söka vårdnaden ÄVEN om han skriver under.
Vad tycker du att hon ska göra? Gå runt med barnet och tigga, eftersom hon inte kan få dagisplats utan pappans underskrift och inte kan jobba utan dagis?
Mina FP dagar är slut, har sparat lite på dem då jag hela tiden har jobbat minst två kvällar i veckan och i somras jobbade heltid, men, jag har ingen dagisplats och ingen som kan passa henne när jag jobbar ( om jag nu jobbat heltid) så om jag inte haft omställningspensionen från min man hade jag troligtvis fått leva på socialbridrag till hon hade varit gammal nog för dagis....
Abort är liksom försent, bebisen fyller snart ett år om jag inte helt fel ute.
Vad glad jag blir att läsa att du har blivit så säker på dig själv.
Du är jättebra och du kan och nu så gör du det.
Underbart!
Du är så klok.
Det är bara att det måste UT också så att andra ser det.
yay!!!! strkt jobbat Enya!!
Blir riktigt imponerad över allt du vågat göra!
där ser du! Du är starkare än du tror!!!
(om jag inte skrivit förut i denna tråden, så har jag iaf läst hela, så hoppas min kmentar mottages )
Kan hon vänta med gymnasiet tills hon fyller 18 tror du?
HÄRLIGT Enya!Nu har jag vårdnaden över min dotter!!