Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl inte så konstigt, du ÄR ju befriad!
Du är befriad från de bojor som har bundit dig fast, dvs Elins pappa som jobbat hårt på att sätta käppar i hjulen för Dig!
Åh så bra, och åh så skönt att du slapp bråka med honom!
Det här blir ju mycket tryggare för dig och Elin, och skulle pappan få för sig att han vill odla kontakten med sin dotter längre fram, så kan han ju få det men han kan inte hota dig och inte kräva att plötsligt ta henne med sig och annat.
Jättebra Enya!
Nu kan du ju på allvar börja planera jobb och utbildning och sådant också, när han inte kan krångla om dagis.
Beställ en tid hos en studievägledare så att du vet vad du har för alternativ och vart du ska vända dej.Jobb och utbildning ja, jag vet fortfarande itne hur jag ska bli det jag VILL bli
Grattis!
Han har inte umgängesrätt med Elin, det är Elin som har rätt till umgänge med sin pappa! Lagen säger att den förälder som ett barn bor hos ska underlätta umgänget med den andra föräldern. Umgänge ska alltså ske ur Elins perspektiv, inte ur hennes pappas.
Beställ en tid hos en studievägledare så att du vet vad du har för alternativ och vart du ska vända dej.
Studievägledare finns på de flesta skolor - universitet, komvux, gymnasieskolor etc.
Hör annars med Arbetsförmedlingen, för de har säkert någonting också.
yay!!! Gu va skönt....
med tanke på vilken sten som föll från mitt (och säkert många andras här inne) bröst, så kan jaga bara tänka mig hur befriad du måste känna dig!
wow, va skönt!