Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Eller har andra åsikter? Jag vill verkligen amma och tänker försöka mig på det, men lika så känns det bra om bebisen kan och förstår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 820
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Det stora älsklingen har jobbat ovanligt mycket dagtid, och den lilla älsklingen är förkyld och sover ovanligt dåligt på natten (jag har...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Behöver mera julklappstips. Bra hästböcker för en 7-8-åring som hon kan klara att läsa själv? Några tips?!
Svar
15
· Visningar
1 706
Vab
Övr. Barn Hur många VAB dagar har varje barn på ett år? Var i just tvungen till att VABa igen. Lillkillen klättrade på en nyleverad boxdörr som...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: _Eva_
·
T
Övr. Barn Frågar åt en väns vägnar. Hon tog gravtest och det visade sig vara possetivt. Ringde barnmorskan och kom fram till att det var i ca...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: oz_joj
·
S
Övr. Barn Kvinnor som fortsätter att få mens när de är gravida - var i hela friden kommer blodet i från? Är det inte slemhinnan som åker ut - och...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Barn Kan jag använda det när jag ammar? Kan inte hitta någon information om det går el. inte. Det känns som att munnen skulle behöva en...
Svar
5
· Visningar
1 452
H
Övr. Barn Har suttit och läst lite (nåja mycket) på ett annat forum för gravida och börjar bli totalt nojig. Det kan väl ändå inte stämma att...
Svar
11
· Visningar
6 500
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Har för mig någon skrev att, när bebisen vänt sig nedåt så kan det emellanåt kännas som tusen nålar i muffen...:angel: Här vände sig...
2
Svar
33
· Visningar
6 750
Övr. Barn Bara något jag funderat över de senaste dagarna. Om jag skulle drabbas av någon hemsk sjukdom, eller om jag skulle råka ut för en...
2
Svar
24
· Visningar
2 412
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Jag har hört att folk som rider är extra trånga när de ska förlösa babyn. Hur väl stämmer detta? :confused: Hur farligt är det att...
2
Svar
21
· Visningar
2 365
Senast: DancingFox
·
Övr. Barn Ställde mig i duschen för att få bort de värsta bebiskräkorna, mjölkfläckarna och dregglet från kroppen innan det är dags att lägga sig...
2
Svar
21
· Visningar
1 993
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Har ni några sådana? Här är en på vårat pyre, ser ut som h*n har redig hockeyfrilla :D
Svar
14
· Visningar
1 353
Övr. Barn Måste bara berätta om våran natt! Eller rättare sagt, den lilla stunden då lillen vill äta! Jag lade honom vid halv tio och tänkte...
Svar
12
· Visningar
1 155
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Jag och min man har två barn, flickor på 4 år och 2,5 år. Vi vill båda ha ett tredje barn, men vi vill också verkligen ha råd med...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: No1
·
Övr. Barn Hej! Jag har en syster med två barn. Hon är ensamstående, barnen är hos pappa vartannan långhelg. Den äldre dottern (14 år) är...
2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Som rubriken lyder, villken vagn (märke) tycker ni är bäst som första vagn? Finns ju en hel djungel där ute och jag är totalt...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 963
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Igår var jag och sonen äntligen på barnmottagningen på sjukhuset, har väntat många långa veckor på att komma till. Han hade ju gjort ett...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Lupin
·
T
Övr. Barn ....en annan tråd gav mig inspiration till denna. Vad blev helt annorlunda än vad du trodde efter förlossningen och när barnet...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 950
Senast: Bebben
·
P
Övr. Barn Ni som har blivit gravida, trots att ni tog p-piller, hur märkte ni att ni var gravida?
2
Svar
25
· Visningar
37 814
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp