Bild bombning...

Sv: Bild bombning...

Jag har också städat undan en hel del, och idag har vi börjat på stl 70 :eek::eek:, hur sjutton lyckades den lilla, snuttiga bebisen rymma och få in den här stora (iofs fruktansvärt gulliga) pojken :angel:
 
Sv: Bild bombning...

Haha, de kan ju bilda klubb, våra bebisar. Alvin har också röstresurser, helt makalöst att han kan skrika så det slår lock för öronen :D
 
Sv: Bild bombning...

Jamen det är precis som om att hon har insett att "Coolt, jag skriker och dom kommer och gör allt jag vill".

Jag blir hyperstressad, men samtidigt är hon så söt när hon drar ihop hela ansiktet, men det skär ändå i hjärtat.. Usch..

Nu är hon i alla fall glad, hon skrek sig igenom City Akuten, när det slutade så slutade hon med.. :mad:
 
Sv: Bild bombning...

Awwe, jag är på strl 56 och städar undan.. Jag fick ingen liten bebis.. Saknar däremot min sovande bebis som var snäll.. Den jag har nu har börjat skrika så mycket.. Undrar om tomten ville ha tillbaka henne.. :rofl: :rofl:

Jag har världens mamma gris, inget passa mer än mamma å idag har han vart hemsk å inte vill han somna nu heller, tar jag honom ifrån bröstet blir han jätte gnällig *suck* å det går inte att sova i samma säng som honom, att något så litet kan ta så stor plats!!

Nu blir det ett sista blöjbyte å sen upp i sovrummet å försöka somna. Om jag får honom å släppa tutten dvs!!

Han vill inte ens ha sin favorit napp!!
 
Sv: Bild bombning...

Jag har världens mamma gris, inget passa mer än mamma å idag har han vart hemsk å inte vill han somna nu heller, tar jag honom ifrån bröstet blir han jätte gnällig *suck* å det går inte att sova i samma säng som honom, att något så litet kan ta så stor plats!!

Nu blir det ett sista blöjbyte å sen upp i sovrummet å försöka somna. Om jag får honom å släppa tutten dvs!!

Han vill inte ens ha sin favorit napp!!

Känner igen det där tror jag, nu har hon fått nattflaskan. Vaknade dock och sken som en sol. Så nu har jag lagt henne i sin säng så får hon ligga där en stund och titta på sina saker.. Det går väl i kanske 3minuter..

Sambon min har flyttat ut från sovrummet för att hon tar så mycket plats i sängen.. :cry: Så jag får ta alla nattpass och han tar morgonpassen när han är ledig. Men det är ändå mysigt att ha henne bredvid sig, och fördelen är att hon inte snarkar.. :rofl:
 
Sv: Bild bombning...

Har precis städat undan alla plagg i stl. 50 :cry: vart tog min lilla bebis vägen??

Min kille på 2 månader har fortfarande 50/56 i kläder, drunknar i 62. :D Men så var han ju liiiten då han föddes osså. ;)

Jag hade osså planerat att sälja allt (nästan iaf) på Tradera & tjäna massor med tanke på hu rmkt kläder han har...shoppat massor... men nu vet jag inte... ;)
 
Sv: Bild bombning...

Jamen det är precis som om att hon har insett att "Coolt, jag skriker och dom kommer och gör allt jag vill".

Känner igen det är, Emil kan verkligen skrika sig till det han vill. ;) Han avskyr då vi sitter ner med honom i famnen tex, då kan han om han är på det humöret gallskrika tills vi kliver upp & går omkring med honom. Att stå still går inte heller för sig, vi ska gå omkring. ;) Snacka om bortskämd liten skitunge. :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 686
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 351
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 625
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 258
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp