Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte jag kommer kunna hålla mig tills han blir 3 innan han får ett syskon
Om allting nu inte gör en helomvändning, för han är faktiskt 1000ggr snällare på riktigt än vad han ser ut att vara på bilderna
Är vaken på fm och på kvällen när sambon kommit hem, sover som en gris på nätterna, äter när vi går å lägger oss vid 22. Sen kl 3,6 och sen kl 9 då brukar vi gå upp Sen äter han med 3-4h mellanrum under dagen.
Sen måste han ha ärvt mammas tål-allt-mage för han har aldrig haft ont i magen eller haft en "skrik-timme" som bebisar brukar ha Eller så smäller det till någon dag så kommer allt då
Vad gullig han är! Och vad stark han verkar vara !
Den pyjamasen med dödsskallar är ju jättefin, var hittar man den?
Fast han är himla mammig, inte så konstigt if men så fort han får komma till pappa är det inte bra, nu har jag dock lurat honom, han somna efter maten så jag bädda in honom i handduken och smög försiktigt ner honom exakt likadant i pappas famn
Jag kittlar ju honom
Skrattet är så himla nära, han ser ut att nästan explodera när man busar med honom å kittlas men så kommer bara ett kort litet ljud
Men sluta med det där... Jag blir inte mindre bebissugen av allt det där perfekta...
Har precis städat undan alla plagg i stl. 50 vart tog min lilla bebis vägen??