Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det bara jag som INTE har besök hos BM varje vecka så här i slutet av graviditeten ? Nästan alla jag pratat med har sagt: Jamen nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 988
Senast: jerseyko
·
D
Övr. Barn Jag hjælper till i en klass två ggr i veckan. Hær finns 3 killar som ær helt respektløsa, springer øverallt och gør inte alls vad...
Svar
9
· Visningar
2 708
Senast: Darling
·
Övr. Barn Saga kräks ju en del, fast inte i den omfattningen som många andra. Nu blir jag lite fundersam dock, hon spyr seg gegga...
Svar
11
· Visningar
10 315
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Vår dotter är 10 månader och jag börjar se behov av en nättare vagn än vår ordinarie som vi haft sedan hon föddes – en Teutonia Spirit...
Svar
4
· Visningar
2 853
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Det sägs ju att ju att efter v: 32 får bebisen mindre plats att röra sig på och därför känner man inte fosterrrörelser lika intensivt...
Svar
15
· Visningar
16 360
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Kan man bli sötare :love: 4 veckor och 4 dagar. Jag är så stark och ser så mycket spännande saker! 5 veckor precis. Å...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 503
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Jag frågade min BM sist jag var där om man utifrån alla mått/mätningar som gjorts kunde ev få ett hum om hur stor bebisen var. Ja, sa...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 521
Senast: Aningsfull
·
T
Övr. Barn Jag har längtat efter barn jättelänge nu och vill verkligen bli mamma snart. Min pojkvän däremot säger att han är för ung och vill...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 897
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Min son har en babysitter som han kan ha upp till 9 kg. Han väger nu 7 kg så han kan ha den ett tag till iallafall. Men jag undrar...
2
Svar
24
· Visningar
3 697
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hej, jag hörde idag att det är farligt att äta viss fisk om man är gravid? Vilka sorter är det då? Någon som vet? För jag har också...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Hur funkar det som? Om man vill bli det, måste man gå nån utbildning då eller hur funkar det? Tycker ju om barn o så... Men man lär...
Svar
7
· Visningar
2 837
Senast: lovehorses
·
M
Övr. Barn står dom utan stöd? går dom med stöd? kryper? vilka ord säger dom? blyga inför främmande människor? hur e deras sovvanor? förstår dom...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: humlanotrocadero
·
U
Övr. Barn Vi har ett barn där jag jobbar som är inne i en speciellt jobbig fas. Det finns sociala problem som jag inte vill gå in på här, men man...
Svar
3
· Visningar
2 258
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Ja, idag har Emil, blott 7½ vecka gammal ridit för första gången i sitt liv. :D Trots att jag har en shettis så blev det fjordingen som...
Svar
17
· Visningar
1 505
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Hej! Tänkte höra om någon varit med om samma och kan veta vad som felas... Har försökt bli gravid under tio månader utan resultat. Har...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: hanny
·
Övr. Barn Jag tänker lämna min sambo, typ imorgon. Funderar på att vara hos en vän i sthlm 50 mil härifrån. (Vill ni veta mer läs mina ti...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 210
Senast: Stollan
·
M
Övr. Barn Klockan 21:33 kom våran lilla Matilda ut. Hon vägde: 2905g och är 46 cm lång. Hon är en liten dramadrottning, hjärtslagen sjönk ner till...
Svar
16
· Visningar
1 408
Senast: wtf
·
S
Övr. Barn Skulle va kul att se vad andra barn som är ca 3,5 år tecknar för något;) Scanna in eller fota era barns konstverk vet jag!
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Svanhild
·
Övr. Barn Hur reagerade ni när ni fick beskedet om att ert barn var funktionshindrat? Tycker ni att får den hjälp ni behöver från skola, kommunen...
2
Svar
20
· Visningar
2 058
Senast: åke
·
Övr. Barn Detta gäller inte mig utan en vän. Hon och hennes pojkvän bestämde sig för ett tag sedan att inte skydda sig. Hon blev gravid men...
Svar
10
· Visningar
6 322
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp