Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Arvid är lite snuvig och hostig, men har ingen feber. Är det okej att ta ut honom i barnvagnen ändå? Om jag klär honom ordentligt...
Svar
12
· Visningar
5 822
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Lilla "flipp-flopp" är ju precis ett år, och blir storebror om tre månader. Vi har ältat lite fram och tillbaks om vi ska köpa...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vet inte om ni minns att jag tidigare berättat att de fått se Gladiator och Mumien i skolan som en del av undervisningen. Klart...
2
Svar
30
· Visningar
3 811
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Började blöda den 2 nov trots ppiller(slutade med dom helt den 4e), blödde mkt mer den 8e och det kraftiga flödet avtog ca den 14e...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: MsSleepalot
·
D
Övr. Barn Jag är gravid, men har problem genant problem med magen.:o Min mage bubblar och fräser, och jag har ofta problem med gaser.:o:eek: Vad...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Excalibur
·
Övr. Barn Idag är det exakt 7 veckor kvar till BF. Har idag varit in på ett extra ultraljud (fick remiss av min bm i torsdags) då det visat sejj...
Svar
16
· Visningar
12 453
Senast: doglover
·
Övr. Barn Räknas då dessa in i det begreppet: Sufenta epidurall/stå upp-epidural Spinal bedövning ? Det står så konstigt i min bok...
Svar
12
· Visningar
1 775
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Ja trots att det snart går mot 3 år sedan vi fick nr2 så var det mätning och vägning idag, har gått varje månad sedan lillan föddes i...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Blixtra
·
F
Övr. Barn Nu har jag äntligen bestämt mig för att flytta från min sambo! Är grav. i vecka 36. Nu hotar han om att ta henne såfort hon är född...
2
Svar
27
· Visningar
2 921
Senast: Rina
·
Övr. Barn Är bara tvungen att berätta om min älskade man :love: Han har un der hela min graviditet (som bör vara slut om ca en månad:D ) så länge...
Svar
12
· Visningar
1 040
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Nu har min bärsjal kommit, och Arvid har suttit i den hela dagen, och varit så nöjd. Nu kommer den där förbaskade DYRA bärselen åka på...
2
Svar
29
· Visningar
4 466
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Detta är en ren tyck-synd-om-mej tråd.... Jag har jättejätteont i min framfog.... Efter att ha haft ont i ryggen sen v 5 ungefär så...
2
Svar
22
· Visningar
1 874
Senast: elmelts
·
Övr. Barn Lade Daniel på golvet i sitt rum, tog fram stryjärnet och ställde mig brevid honom för att stryka lite. Tittade lite på honom och han...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Vad kan man göra för julpyssel med en liten grabb på 19, snart 20, månader? Han ska få vara med och baka pepparkakor och lussekatter...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Är det någon som har några tips? :confused:Allt är ju så tjejigt när det gäller hästar! Min son älskar hästar och han rider western. Jag...
Svar
13
· Visningar
3 668
Övr. Barn Tiden går, och lilla Arvid bara växer och växer. Vad jag älskar den där lilla knodden, trots kolikskrik hela nätterna, för när han...
2
Svar
20
· Visningar
1 757
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Min son hävdar att han borde få en ny säng i julklapp, och jag tycker att han överdriver, ett tag till måste han väl kunna ligga i sin...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Är ensamstående sedan 5 år (sonen är 7). Vi har gemensam vårdnad men har länge funderat på att ansöka om egen. Anledningen är den att...
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: Zaria
·
E
Övr. Barn Jag och min sambo bor i en liiiten tvåa nu, och redan innan vi bestämde oss för att försöka skaffa barn så funderade vi på att köpa...
2
Svar
25
· Visningar
4 788
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Hej! Jag tänkte sy ett bebisplagg till min brorsas tjej i julklapp, de ska få sitt första barn i slutet på april. :) Bra när man har...
Svar
7
· Visningar
2 947
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Häst med känslig hud - era bästa tips!
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp