Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Alde fyra år har nu hoppat 20cm clear round med ledare, och vunnit en rosett! En stolt och lycklig unge var det, som somnde ovaggad...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: via
·
Övr. Barn Hur lindrar man foglossning? Jag är nästan helt sängliggande och har till på köpet legat inne på sjukhuset för diskbråck två gånger...
Svar
18
· Visningar
2 613
Övr. Barn Ännu en amnings tråd... Arvid har ammat skitdåligt nu i två dagar, han ammar bara korta stunder om ca 5 min åt gången, och det är...
Svar
15
· Visningar
2 131
Senast: Mustasukka
·
E
Övr. Barn :confused:Hej Buke, jag är en 25 årig tjej som har ett problem. Jog och min kille har helt nyligen bestämt oss för att skaffa barn...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 424
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Barn Har haft värkar med tio minuters mellanrum sedan kl åtta igår kväll. Nu är jag nere i sex minuter och kräks som en gris. Väntar på att...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 775
Senast: Chivita
·
Övr. Barn Hoppas att denna tråd är ok att posta... Har till mina två tidigare barn haft begagnade emmaljungavagnar (en sitt/ligg och en...
Svar
0
· Visningar
1 113
Senast: kisse
·
Övr. Barn Vet egentligen inte om tråden ligger rätt, men det är relaterat till barn åtminstone. Jag träffade en läkare i somras då jag hade...
Svar
13
· Visningar
2 173
Senast: emma74
·
W
Övr. Barn Nu har jag en fråga till alla graviditets/förlossnings-kunniga! Har precis gått in i v.38 och nu på fm. kom det pyttelite blod på...
Svar
10
· Visningar
9 309
Senast: arcitccatsgirl
·
Övr. Barn Har en liten kille på 2,5 år snart. Har en sambo som inte är pappan men endå superbra med sonen...det har flutit hyffsat fram tills nu...
Svar
14
· Visningar
1 845
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Elak förkylning och slemhosta som inte vill ge sig.. Hur länge ska jag låta Filip, 1 år, gå med den innan jag ringer läkaren igen? Vi...
Svar
1
· Visningar
1 512
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Nu är det exakt 6 veckor sen Arvid kom, och igår började jag få ont i magen, nere i livmodern. Idag har smärtan blivit värre, men den är...
Svar
9
· Visningar
1 427
Senast: Jolanta
·
Övr. Barn Igår bokade vi en familjetid hos VC. Hela familjen är eller har varit sjuk i feber, hosta och snuva. Domen blev: Sonen -...
Svar
8
· Visningar
2 392
Senast: Timsetim
·
T
Övr. Barn Jag ammar och ammar och ammar. Gör ingenting annat känns det som. Min dotter är snart sju veckor men prematur så korrigerad ålder snart...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 793
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Mår så himla tjyvens.. känner mig yr, har ont i huvudet, det sticker i hela ansiktet, jag mår illa... trots att jag legat och försökt...
Svar
8
· Visningar
2 246
S
Övr. Barn Herregud... Känns som om det var igår som Jason var dennalilla skrutt Men nu e han en stor kille på 9½ månader som i veckan tog sina...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: bananabambi
·
H
Övr. Barn Har nu försökt att få barn i 3,5 år. Nu har det äntligen lyckats med hjälp av IVF. Har nu kollat med två test och bägge visar + :D...
Svar
18
· Visningar
1 300
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Funderar på att köpa ett begagnat tv-spel till min son (8 år) i julklapp. Jag är förvisso kluven, eftersom han spelar mycket när han är...
Svar
17
· Visningar
1 807
Senast: Bubbla
·
Övr. Barn 45dagar kvar till BF Då blir det fart på en. Detta är min senaste kreation vid barn delen :) Lägg gärna in bilder på det ni har gjort
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: chrysler
·
P
Övr. Barn Skulle haft mens igår, har alltid fått den tisdagar i snart ett år.. Ingen mens i sikte idag heller, förra veckan hade jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 451
Senast: Amandas
·
T
Övr. Barn Har ammat i ungefär fyra veckor på heltid nu och det har funkat bra. Har tillräckligt med mjölk men det rinner liksom inte på bra. Jag...
Svar
5
· Visningar
2 699
Senast: Rina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp