Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ja, jag vet att jag mest troligt är världens mest nojjiga mamma, men det får ni ha överseende med, även att jag kanske ställer lite...
Svar
14
· Visningar
18 362
Senast: svea
·
Övr. Barn Hur vanligt är det att en kvinna utan tvillingar i släkten får detta?:confused: Om hon inte har fått hornompiller utan lyckats bli...
Svar
13
· Visningar
1 869
Senast: Carolus
·
M
Övr. Barn Hur svårt har det varit för er som snittats med första, att få till snitt andra gången? Finns någon praxis där du bor? Jag...
Svar
10
· Visningar
2 042
Senast: Isis
·
Övr. Barn När ni var gravida? Gick ni ner det sedan igen? Hur lång tid tog det i så fall att gå ner?
2 3
Svar
57
· Visningar
4 865
Senast: Idasmamma
·
P
Övr. Barn Är det någon som har gjort som jag? Jag har alltid hållt på med hästar och har haft egen tills jag fick barn. Först fick jag en kille...
Svar
16
· Visningar
1 509
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Vår 9 veckor gamla dotter tycker att dygnets höjdpunkt inträffar någon gång runt midnatt. Då ska man vara vaken och ha halabalo. Just...
Svar
16
· Visningar
1 132
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Dottern som vanligtvis aldrig är sjuk (peppar peppar) har nu haft hosta, 3-dagarsfeber och riklig förkylning i flera omgångar och vi har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 347
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Den elaka terroristen har kommit på att man kan öppna lådorna i köket, och sedan slänga ut mjöl, löste och kakao på golvet. Och ju...
2
Svar
35
· Visningar
8 625
W
Övr. Barn Är UPPRÖRD!!! Grej efter grej sker på dagis men det som hände i veckan tar priset!! Äldste pojken kom inte i säng av flera legala...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Fidelin
·
Övr. Barn Jag väntar mitt andra barn i maj, min son kommer då vara ca 13 månader. Jag planerar att plugga på distans tll hösten. Just ör att jag...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hittills har vi varit väldigt nöjda med våra barns vistelse på förskolan och dess pedagogik vad gäller genusvetenskap. Dock inträffade...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Någon som vet om det finns någon film med bilen Brum som går i små avsnitt på tv? Vår son älskar den lille bilen!!
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: Ryver
·
Övr. Barn Jag vunderar lite.. först upp till 20 så heter det ju fortfarande "ung mamma" om man blir gravid och runt 25 så hör man fortfarande "man...
2
Svar
33
· Visningar
6 579
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Någon som har goda råd om hur man etablerar vettiga sovvanor? Våran 3 månaders baby somnar kl 23 på kvällen efter att ha snuttat på...
2
Svar
35
· Visningar
5 316
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Alltså jag vet ju att man tar tid från första värken och hela tiden när den slutar tills nästa. Men HUR länge ska man hålla på...
Svar
9
· Visningar
12 760
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Satt och kollade på ett förlossningsprogram från USA igår och blev lite fundersam. De satte igång en tjej tidigare för de trodde att...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Mli
·
Övr. Barn Hej på er bukefalister! Jag tänkte höra lite hur ni gör med mat till era sexmånadersbebisar :) Vår lille Isac på sex månader håller...
Svar
8
· Visningar
12 640
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Ska man ha dåligt samvete bara för att man inte vill amma längre? Alltså, man behöver ingen anledning menar jag. Man är ju inte...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 674
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag ska lämna en inkomst anmälan till förskolan och får just nu havandeskapspenning och kommer om två månader gå på föräldrapenning...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: KisseNova
·
N
Övr. Barn Min Nova har åkt på en dunderförkylning med hosta, feber å snoret rinner=( Gissar att det finns fler barn som är förkylda nu... Så...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp