Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn om min äldsta son Eric! Han är en riktig liten kämpe och vill så gärna hjälpa till med allt. Just nu bär han en massa ved jag fick hem i...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Sambons kompis barn har båda vattkoppor nu. De ringde och frågade om vi ville komma dit med Filip, 13 månader. På ett sätt vore det ju...
Svar
15
· Visningar
5 119
Senast: Bubbla
·
Övr. Barn Vi funderar lite på ett till barn-vi har rätt stora barn nu-då vi fick barn tidigt-vad har ni för erfarenhet av sladdbarn då de äldsta...
2
Svar
25
· Visningar
3 659
Senast: egocentrisk
·
Övr. Barn Apropå tråden om manligt och kvinnligt så undrar jag hur ni skulle göra i följande situation: Min man har två syskonbarn, Martin (2...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 476
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Ni som har era barn sovandes ute i vagn om dagarna, vid vilken nedre temperaturgräns låter ni barnen sova inne?
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Barn Kostar den? Hur mycket då? Är det "värt" att sätta i en om man planerar att ta ut den efter 1 år? Jag skulle kunna bli gravid nu på...
Svar
19
· Visningar
1 605
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn På sina barn. Förstår att man som föräldrar är stolt och vill visa upp sina barn. Men hur vågar ni lägga ut bilder med tanke på alla...
Svar
16
· Visningar
1 404
Senast: Petruska
·
Övr. Barn En pappa till ett barn med Downs syndrom skulle skriva en debattartikel om fostervattensprov, nupptest och vilka handikapp som ska leda...
2
Svar
23
· Visningar
2 817
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Ja, ni som har bebisar, sitter ni mest hemma eller är ni iväg & hälsar på folk och hittar på saker? Är lite nyfiken hur andra lever...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 677
Senast: cafu
·
A
Övr. Barn Min son Wiggo :love:snart åtta månader började i fyra månaders åldern att suga på tummen alldeles av sig själv. Han älskar sin tumme...
2
Svar
30
· Visningar
1 979
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Hej alla kloka buke-föräldrar! Jag har en liten fråga... Hur länge måste man ha jobbat för att få föräldrapenningen baserad på sin...
2
Svar
35
· Visningar
4 230
I
Övr. Barn Hej!! Jag har fick för en dryg vecka en liten flicka som heter Ida, hon kom i V.36 + 5, så hon kommer några veckor förtidigt vägde...
2
Svar
25
· Visningar
6 902
Senast: Trygg
·
Övr. Barn måste du använda mycket dasspapper. Jag behöver rullarna att slå in era julklappar i, sade min 9 åriga dotter till mig i morse :rofl...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Här kan vi väl samla alla tomtebilder på våra små, snart lär det väl fotas massa :) Själv har jag två gånger försökt, men det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 878
Senast: nevin
·
Övr. Barn Alltså, jag har ett stort problem med mina titts! Innan jag blev gravid hade jag en liten nätt B-kupa. Sen blev jag gravid och har nu...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: domino
·
D
Övr. Barn Hur ställer man sig till detta?:confused: Hur hjälper jag min kompis?:confused::eek: Situation: Hennes bror har en dotter, som...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 703
E
Övr. Barn Min 10åriga dotter har blivit för lång för sin B-ponny och måste gå över till C. Men hur ska jag förklara ? Det gör inte saken bättre...
2
Svar
31
· Visningar
3 320
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Nu är jag så fruktansvärt trött på mina mammabyxor, vars linning inte vill sitta där jag vill ha den (mudden korvar sig HELA TIDEN och...
2
Svar
30
· Visningar
2 696
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Saga är ju vårt hjärta såklart. Men hon har dessutom ett hjärta som märke. Kolla på märket nere på armen (högra hörnet). Det hade hon...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hade en vän och hennes bebis på besök igår. Hon berättade att hennes arbetsgivare redan hunnit ringa henne för att planera när hon ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 249
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar